Jotun Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Reg2000 skrev (35 minutter siden): Vi trengte virkelig ikke et halftimeshow, men Bieber var bedre enn disse random barna som synger surt. Må være mulig å finne barn fra alle kontinenter som faktisk kan synge samtidig som de ser ut som de kommer fra forskjellige kontinenter?
Zork Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli 1 minute ago, fwj__ said: For noen surpomper folk er her. USA har laget et bra arrangement. Nordmenn er verdens beste i alt i sitt eget hode. Ja, for det er bare nordmenn som klager over dette..? Anbefaler at du sjekker litt mer før du forsøker å gjøre dette til et 'Norgesproblem'. 2
Jotun Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Halvtime showet er det det er. Amerikansk. Det var skrale greier. Men å sitte å sugle på en 49 år gammel dame er digg. Argentina har bidratt med en ting i kampen: stygt spill. Styggeste laget i vm. 1
Zork Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli 2 minutes ago, oOF said: Fifa tillater uante mengder med shithousery. Jepp. Og 200 av de 211 medlemslandene i Fifa har allerede gitt sin støtte til 4 nye år for infantino så det blir ikke bedre fremover heller.
Neptun1 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli (endret) Jotun skrev (11 minutter siden): Argentina har bidratt med en ting i kampen: stygt spill. Styggeste laget i vm. Slik har de alltid holdt på. Hver eneste kamp Argentina ikke taper er et nederlag for fotballen. Endret 19. juli av Neptun1 1
DukeNukem3d Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Jotun skrev (18 minutter siden): Men å sitte å sugle på en 49 år gammel dame er digg. Hun ser ikke ut som hun er 49 år gammel akkurat.
DukeNukem3d Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Neptun1 skrev (8 minutter siden): Slik har de alltid holdt på. Hver eneste kamp Argentina ikke taper er et nederlag for fotballen. Jeg klarer bare å tenke på da Norge møtte Spania sist. De lå og sprelte i eget felt hver corner Norge fikk, dommer gikk 5 på hver gang og blåste utover. Ble kvalm av skuespillet. Ønsker Spania alt vondt.
Reg2000 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli 27 minutes ago, Jotun said: Må være mulig å finne barn fra alle kontinenter som faktisk kan synge samtidig som de ser ut som de kommer fra forskjellige kontinenter? De fleste barnekor har vel bedre sangere enn de der. Det var ekstremt surt.
Reg2000 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Tror Argentina tar det om de går til straffespark. Martinez er god der.
Neptun1 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli DukeNukem3d skrev (6 minutter siden): Jeg klarer bare å tenke på da Norge møtte Spania sist. De lå og sprelte i eget felt hver corner Norge fikk, dommer gikk 5 på hver gang og blåste utover. Ble kvalm av skuespillet. Ønsker Spania alt vondt. Spania er ikke noe sympatisk lag de heller. Jeg er mest bitter for at korrupte FIFA stjal semifinaleplassen fra Norge. Det kommer jeg aldri over. 2 2
DukeNukem3d Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Neptun1 skrev (3 minutter siden): Spania er ikke noe sympatisk lag de heller. Jeg er mest bitter for at korrupte FIFA stjal semifinaleplassen fra Norge. Det kommer jeg aldri over. Yep, Norge ble bortdømt mot England. VAR går generelt til fordel for de store lagene. Drittlei det 3 1
ChopperRead Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli For en dømming. Spania snytt for scoring. Merino gjør jo ingenting.
Neptun1 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli ChopperRead skrev (1 minutt siden): For en dømming. Spania snytt for scoring. Merino gjør jo ingenting. I mine øyne ble Spania snytt for scoring, ja.
Dagner Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Er jo en stempling der. Håper virkelig Spania tar dette til slutt
ChopperRead Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Leandro paredes. For en forferdelig spiller og type. Kan ingenting annet en juks og å lage frispark.
ChopperRead Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Jotun skrev (Akkurat nå): Det er kun en spiller på det laget som ikke spiller stygt. Ja det er faktisk sant.
Neptun1 Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Spania har egentlig hatt sjanser nok til å vinne dette, men de har ikke imponert med avslutningene sine. De mangler kliniske avsluttere. Sitter å tenker Haaland på flere av de mulighetene. Nesten sikker på at han hadde satt minst én av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå