Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Synes The Last Guardian ser ut som et gammel og ut datert spill. Men får håpe det er noe gøy å spille. Men Polygon får ikke noe klikk av meg. Vil heller ha rennaræv en å lese noe dem skriver. Møkka side.

Iom. at det ble brukt til å lansere PS3 men aldri kom så har du nok rett i det. Det er neppe en "start from scratch" de har tatt. Dette er en tittel som burde blitt lagt død når man for første gang så at det ikke kom til å skje på PS3.

 

 

Det gjenstår å se. At det henger etter grafisk er nærmest uunngåelig, men så lenge det fungerer gameplay-messig trenger ikke det å bety så mye. Jeg tror ikke at Team Ico har gått fra å lage Ico og SotC til ikke å kunne lage et godt spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.....den gang jeg mistet troen på at utsettelse å utsettelse gjør at et spill blir godt, var for 12-14 år siden da jeg gledet meg til Tomb Raider, Angel of Darkness.
Vi ventet og ventet. Det ble utsatt og utsatt. Og resultatet som kom til slutt var vel et av de dårligste i hele Tomb Raider-sereien fra første spill, til dags dato.
Så utsettelse av spill for "finpussing" er ikke synonymt med topp spill.
For nylig har vi jo titler som No Man Sky og ReCore som vi har ventet lenge og lenge på. Ikke noe toppspill det heller.
Samme tenker jeg om Cuphead som vi har hørt om veldig lenge.

Lenke til kommentar

Nei hu og hei, og faderullandei, den var lekker. :dribble:

 

Den MÅ bli tilgjengelig her også, ellers må jeg bestille meg en tur til Japan eller noe. :p

 

Ser heldigvis ut som den nye freshere looken ikke har godt på bekostning av sjelen Nier/Drakengard spillene har. Og hørte en gammel kjenning spille som musikk i bakgrunnen der en stund, så det høres ut som den biten også er på plass.

 

Det var alt i alt masse ting som så bra ut på TGS i år, men NieR har jo en litt tettere tilknytning til hjerterota. xP

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg forskjellene på alle de forskjellige Playstation 4 som er kommet ut? Fins det en gammel versjon som kom akkurat etter release, og en litt senere? Deretter slim? Og nå Pro?

 

PlayStation 4 blir nå erstattet over tid med den nye og tynnere PlayStation 4 Slim. Forskjellen er at den er mindre og blir ikke så varm som den første utgaven. Dermed mindre vifte bråk. 

 

PlayStation 4 Pro er for dem som vil ha mulighet til å spille endel utvalgte spill med bedre ytelse og grafikk på et full HD TV. Eller i oppskalert eller nativt 4K om en har et slikt TV. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...