Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, nei? Ikke i bøkene i hvert fall.

 

nei hva ? 

Bekreftet død betyr jo ikke nødvendigvis at man blir liggende nede heller da... ikke i Westeros.

ja har hatt noen mirakuløse greier , men jeg hadde helt feil når jeg trodde han var død , er vist enda under behandling , om dette er nevt like mye i bøkene husker jeg ikke .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Mye, men ikke alt. Jeg tror de vil ha en del som var mye tidligere i bøkene neste år, uten å si for mye.

 

Hva tenker du på her? Iron Islands?

 

 

Iron Islands ja.

 

Det kan gi mening til det at Reek er fri fra Ramsay, og en av de rollene som ble utlyst i castingcallene tidligere. Ser for meg at det er plass til å gjøre semi-ukentlig fokus på Iron Islands neste sesong. 

Lenke til kommentar

"Problemet mitt er: Jon Snow er historien, underdogen, i nord, som vi følger Nights Watch igjennom. Daenerys holder til i øst, nå med Tyrion. Vi har folk i King's Landing.

Nå har vi ikke mer Jon Snow. Det er irriterende for meg, å følge en karakter i så lang tid, som blir bygget opp, og som jeg føler blir revet bort før historien er fortalt."

Fra Bone i den andre tråden. Jævlig godt poeng, nå som Sam er i Oldtown er Jon den eneste POV char ved The Wall unntatt Melisandre, og Melisandre har hatt en kort kapittel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...