Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det at sansa skal gifte seg med bolton er ikke i nærheten en gang 

Tja.. I boka gifter jo Ramsey seg med ei som ligner på Arya Stark.. Er vel litt i nærheten - han gifter seg jo i bøka og serien for å sikre grepet om The North..? :p

 

Ser at de tar seg flere og flere friheter, som forøvrig er helt greit - kjekt å ikke vite absolutt alt som skjer, selv om det også er kult å se filmatiseringa av ting en har lest.

Lenke til kommentar

 

det at sansa skal gifte seg med bolton er ikke i nærheten en gang

Synes denne vrien var grei, jeg. Likte ikke den delen av boka egentlig. Uten at jeg husker hvorfor. Kanskje jeg bare var litt lei.

 

jo vrien er jo det jo ikke så mye galt med , men de sendte jo den kopi jenta nordover i for og gifte seg med bolton i en tiligere episode som blir veldig rart nå . samme episoda som hu store dama reiste ut og begynte og leite etter stark jentene .

Lenke til kommentar

 

 

det at sansa skal gifte seg med bolton er ikke i nærheten en gang

Synes denne vrien var grei, jeg. Likte ikke den delen av boka egentlig. Uten at jeg husker hvorfor. Kanskje jeg bare var litt lei.

 

jo vrien er jo det jo ikke så mye galt med , men de sendte jo den kopi jenta nordover i for og gifte seg med bolton i en tiligere episode som blir veldig rart nå . samme episoda som hu store dama reiste ut og begynte og leite etter stark jentene .

 

Det har du for så vidt rett i, tror rett og slett at jeg har glemt det at de sendte kopien i en tidligere episode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...