Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

 

 

Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren?

 

Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet.

 

Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår?

 

http://www.georgerrmartin.com/grrm_book/the-ice-dragon/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren?

 

Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet.

 

Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår?

 

Sistnevnte. Bøkene har ikke blitt skrevet enda, så hva GRRM kommer til å kalle den er det ingen som vet. Men han har skrevet om isdrager før, så konseptet er ikke ukjent for han.

Lenke til kommentar

At det er ein zombieisbjørn er vel ganske naturleg, men det er ingenting med den som har med is å gjere, anna enn at ein isbjørnar har utvikla seg til å fungere spesielt godt i områder med mykje is og snø. Den har blå auge akkurat som alle andre wights, og det er det. Ellers manglar den delar her og der, har kanskje overnaturlege evner (den var veldig rask, noko Viserion òg tilsynelatande var) og oppførte seg som ein bjørn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

At det er ein zombieisbjørn er vel ganske naturleg, men det er ingenting med den som har med is å gjere, anna enn at ein isbjørnar har utvikla seg til å fungere spesielt godt i områder med mykje is og snø. Den har blå auge akkurat som alle andre wights, og det er det. Ellers manglar den delar her og der, har kanskje overnaturlege evner (den var veldig rask, noko Viserion òg tilsynelatande var) og oppførte seg som ein bjørn.

Isbjørner er kjappe av natur, de kommer opp i 30-40km/t når de jakter eller blir jaget. 

Lenke til kommentar

Det blir interessant å se om Martin velger de samme, enkle løsningene som serien er blitt kritisert for i sesong 7, eller om plottingen er mer omstendelig. Men jeg har egentlig gitt opp å vente på Martin og bare tar det som det kommer; over 5-6 år ventetid er for lenge til at jeg klarer å opprettholde entusiasmen. Jeg kommer ikke til  å plukke opp bøkene igjen før siste ord er skrevet og jeg vet at jeg leser en historie som er fullført.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

over 5-6 år ventetid er for lenge til at jeg klarer å opprettholde entusiasmen. Jeg kommer ikke til å plukke opp bøkene igjen før siste ord er skrevet og jeg vet at jeg leser en historie som er fullført.[/]

 

Samme her. Jeg skjønner at det tar tid og at han vil gjøre det skikkelig og at han har mye annet å gjøre på. Men nå er det vel 2-3 år vi har gått og hørt at "den er så og si ferdig. Vil antagelig slippes ut om ett halvt år".

 

Han har mista mange lesere tror jeg pga dette.

Endret av SaintSpatzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...