Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Og hinsides var det. Rett og slett helt magisk fra start til slutt, og absolutt alt satt som et skudd både musikalsk og visuelt. Låt massivt, og det var masse eye candy fra start til slutt i form av klipp fra serien, musikere som var i fokus og fet, passende pyro.

 

Kult at komponist og dirigent Ramin Djawdi ga bort dirigentrollen til pianisten(?) opptil flere ganger og var i fokus med instrument selv.

 

Kommer til å møte opp neste gang noe som dette er i nærheten igjen. Gir hele opplegget 6/6.

 

Folk er forresten kjipe og dumme. Å komme alt for sent, bråke og lyse med mobilen etter konsertstart er ikke kult. Å ta bilder med blitz i mørket er heller ikke særlig kult. Nakkeskudd eller lynsjing på hele gjengen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Godt å høre at det var en bra konsert. Ramin Djawdi er ufattelig dyktig (Hørt mest fra GoT, Westworld og Billions) og vurderte selv om jeg skulle dra.

 

 

Folk er forresten kjipe og dumme. Å komme alt for sent, bråke og lyse med mobilen etter konsertstart er ikke kult. Å ta bilder med blitz i mørket er heller ikke særlig kult. Nakkeskudd eller lynsjing på hele gjengen.

Jeg er enig i at det er dumt, men GoT trekker nok mye publikum som ikke er vant til orkester-forestilling. De er kanskje vant til vanlige konserter der slikt er helt vanlig (selv om det er plagsomt da også). Så det er litt forståelig at det blir slik, men da burde det kanskje vært gitt klarere beskjeder også.

Lenke til kommentar

Syns det er direkte ekkelt når jeg ser folk står og fingerpule telefonene sine under en konsert. Her skal det snappes 75+ videosnaps med grautelyd og elendig bilde, kanskje live streames litt på facebook også. Helt grusomt å måtte ha det sånn i topplokket. MÅ vise at man har det morro.

 

Fysj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Njæ. Var plakater og skilt om fotoforbud overalt. Så føler meg egentlig ganske sikker på at folk hadde fått det med seg.

 

At folk tar et bilde eller to bryr jeg meg lite om, men at folk bruker blitz på en sånn arena er direkte krise. For det synes så utrolig godt, og det tar automatisk litt av oppmerksomheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mobilen er kommet for å bli, overalt og hele tiden. Det kan bli litt mye til tider. Det er mange som ikke klarer å gjøre noe som helst uten å konstant sjekke telefonen. Egentlig er det positivt at det er blitt så lett å holde kontakten med hverandre, problemet er som med så mye annet at mange ikke klarer å holde bruken på et fornuftig nivå. Når man er på konsert, ser på film/serier, leser en bok eller i sosiale sammenhenger mener jeg mobilen skal få ligge i lomma en liten stund.

Lenke til kommentar

noe av d værste jeg har sett var under en kinovisning av den 12. mann som nok dro mange gamliser som ikke er vandt til å gå på kino ut av sofaene sine. gjennom hele filmen var det drøss med 50+ år gamle kvinnfolk som var opp med mobilene på full lysstyrke for å ta bilde av at de var på kino på snapchat, holdt på å klikke for meg. 

 

Føler vi er på det stadiet at det er viktigere å vise vennene dine at du har det gøy/opplever ting enn det faktisk er å ha opplevelsen.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+3165

Hvis Martin er jævlig lur nå så gir han ut neste bok samtidig med premieren.  :D

Får nå ikke håpe det, da kan jeg like greit logge av Internett de 6 ukene. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...