Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hva var poenget med de siste scene med tyrion som lusker utenfor rommet til Jon og Daenerys? Forstod det ikke helt.

Min teori fra tidligere i tråden:

 

Jeg har en helt annen teori på hvorfor han stod der og så "skuffet" ut.

I de siste episodene har det vært en del snakk om å "break-the-wheel" og hvem som skal overta etter Dany ettersom hun ikke kan få barn.

Så jeg er der at jeg tror at Tyrion vil ha slutt på monarkiet, og vil heller ha innført et demokrati, monarki har storsett bare ført med seg elendighet.

I dialogen med Dany nevner han jo blant annet Night's Watch og Pyke, som begge har et slags form for en folkevalgt leder.

 

Edit: Mao. blir det vanskelig for Tyrion å selge et demokrati, om hun får en naturlig arvtaker. 

 

Det kan også være så enkelt at han vett det ikke kommer til å føre med seg noe godt, noe vi seerne alt vett i forbindelse med incest avsløringene. 

Lenke til kommentar

Jeg ser GoT på nytt. For første gang, vel og merke.

 

Jeg vil si at denne serien egner seg best for å binge eller i det minste se en episode hver dag. Jeg får med meg mye mer av hva som skjer nå som jeg ser episodene etter hverandre enn da jeg ventet en uke mellom hver episode og sannsynligvis glemte noe av det som hadde skjedd i mellomtiden. Jeg vil faktisk si at inntrykket mitt av serien er blitt enda bedre nå som jeg har sett serien på denne måten.

 

Noe som ikke har forandret seg er at jeg fortsatt synes sesong fem er den svakeste. Ikke fordi sesong fem er dårlig laget, men fordi de foregående fire er så godt laget.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som trodde det var is? Hvordan er skulle det kunne rive ned muren?

 

Han blir omtalt som isdrage og spruta blått så ja - noen av millionene av fans trodde det var magisk is eller noe. Om en kanskje ingen på dette boardet.

 

Blir han omtalt som isdrage av serien eller bøkene, eller er det noko tilhengarane påstår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...