Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Sliten av å ha omgangssyken, her går det i smertefull diaré. Skulle ønske man kunne vaksinere seg mot all smittsom sykdom, det hadde vært en drømmeverden for meg. Jeg er vaksinert mot lungebetennelse, korona og influensa og har ikke hatt noe luftveissykdom tross mye konstant sykdom hjemme hos roomie og sykdom på jobb.  Men omgangssyken slipper jeg ikke unna da, og den er så slitsomt og vondt

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gaea skrev (15 minutter siden):

Sliten av å ha omgangssyken, her går det i smertefull diaré. Skulle ønske man kunne vaksinere seg mot all smittsom sykdom, det hadde vært en drømmeverden for meg. Jeg er vaksinert mot lungebetennelse, korona og influensa og har ikke hatt noe luftveissykdom tross mye konstant sykdom hjemme hos roomie og sykdom på jobb.  Men omgangssyken slipper jeg ikke unna da, og den er så slitsomt og vondt

Når du sitter på porselenstronen med bøtta på gulvet foran deg... Det er da du kjenner at du lever! 

Heldigvis er det som regel over på et par dager. God bedring! 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (13 timer siden):

Hvordan Twitter (X) har blitt til et ormebol av koko skrullinger. Her et eksempel der en politiker legger ut hvordan de vil satse på biblioteker og barnehage nærme der folk bor, og trygge skoleveier for barn. Noe man skulle tro de fleste stiller seg bak.

image.thumb.png.fdb07ca4a68cec3d8b47970b10572d19.png

Svarene? "WEF agendaen ja", "globalist ordtak", "der har vi WEF agendaen bekreftet ja" og så videre.

Tanken deres med 10-minuttersbyen eller 15-minuttersbyen er at man ikke får lov til å bevege seg mer enn 10 eller 15 minutter unna sin bolig, altså at om man drar 20 minutter unna så får man bøter/fengsel eller lignende..

Selvfølgelig kombinert med total kontroll av samtlige innbyggere slik at man ikke bryter sine grenser.
Det er så klart bare fri fantasi uten rot i virkelighet, men det er nå derfor koko-folket er så imot at tjenester samles..

edit: ser det står om det i artikkelen også.

Endret av aklla
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gaea skrev (32 minutter siden):

Sliten av å ha omgangssyken, her går det i smertefull diaré. Skulle ønske man kunne vaksinere seg mot all smittsom sykdom, det hadde vært en drømmeverden for meg. Jeg er vaksinert mot lungebetennelse, korona og influensa og har ikke hatt noe luftveissykdom tross mye konstant sykdom hjemme hos roomie og sykdom på jobb.  Men omgangssyken slipper jeg ikke unna da, og den er så slitsomt og vondt

Omgangssyken er det verste jeg vet. Hadde lett tatt en uke med influensa fremfor et knallhardt døgn med spybøtta.

Lenke til kommentar

Ser ikke så ofte på fotball, men når jeg gjør det så har det lenge irritert meg sykt hvor langt spillere anstrenger seg for å bruke opp tid når de leder og vil frustrere motstanderene. Et liten dult og så ruller de nesten skrikende ut av stadion i store smerter. Eller hvis motstanderlaget reduserer så er det om å gjøre å løpe inn i mål og tviholde på ballen sånn at ikke motstanderlaget kan få kampen raskt i gang igjen. Eller sparker bort ballen etter at det er blåst. Tullinger.

Jeg blir frustrert selv. Leste at Engelske fotball ligaen denne sesongen har lavere terskel for slikt og deler rundhåndet ut kort. Det er en god ide. Og på tide. Og Neymar spiller jo nå i en eller annen ørkenstat så nå slipper europeisk fotball ihvertfall ham..

Endret av Retroman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Retroman skrev (53 minutter siden):

Ser ikke så ofte på fotball, men når jeg gjør det så har det lenge irritert meg sykt hvor langt spillere anstrenger seg for å bruke opp tid når de leder og vil frustrere motstanderene. Et liten dult og så ruller de nesten skrikende ut av stadion i store smerter. Eller hvis motstanderlaget reduserer så er det om å gjøre å løpe inn i mål og tviholde på ballen sånn at ikke motstanderlaget kan få kampen raskt i gang igjen. Eller sparker bort ballen etter at det er blåst. Tullinger.

Jeg blir frustrert selv. Leste at Engelske fotball ligaen denne sesongen har lavere terskel for slikt og deler rundhåndet ut kort. Det er en god ide. Og på tide. Og Neymar spiller jo nå i en eller annen ørkenstat så nå slipper europeisk fotball ihvertfall ham..

Spoiler

neymar-soccer.gif

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Dubious said:

La meg kl. 22 for å få 8 timers søvn, tok Melotonin først og litt senere en sovepille.

Nå knapt 2 timer senere er jeg våken. 

Jeg la meg 20:30 ca for å sove hvertfall 8-9 timer. Våkner først klokka 23:36 og sjekker klokka. aaalt for lite søvn tenkte jeg. klokka kvart på 2 i natt var jeg plutselig lys våken.

Med mindre en får melatonin fra lege som er litt sterkere, så er det ikke vits i å ta det har jeg funnet ut.

 

Vel, det er bare å koke kaffe for min del nå :hrm:

Lenke til kommentar
BadCat skrev (4 timer siden):

Kvinner er primitive. Forstå at mannen ikke vil forplikte seg før han har testet noen dager, uker eller måneder i ditt nærvær. Forstå at hvis han skygger banen , er det ikke nødvendigvis fordi han kun vil pule. Kanskje han ikke ser noe konstruktivt videre.

Ja, som "snill" og litt stille mann så tiltrekker jeg meg feil type kvinnefolk også. De overkontrollerende og manipulerende. Tar ikke lange stunden før de tegna begynner å vise seg. Men jeg har lært og fordufter kjapt nå hvis hun er ei sånn.

Så da kommer selvsagt den beskyldningen der i etterkant, må bare blokkere nummer. Eneste problemet er at de går rundt og forteller interessante versjoner av det som har skjedd til venninnene sine, kanskje noen av de kjenner man.

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar

At Google (Youtube) slipper gjennom reklame som er regelrett svindel. Nå fikk jeg en annonse der noen hadde tatt et klipp av Dagsrevyen (!), med NRK logo og alt, og lagt på en datagenerert stemme som snakket om den "sjokkerende nyheten" der alle kunne tjene masse penger. 

Andre ganger er det faktisk norsktalende som leser opp. Hva går gjennom hodet på folk som får tilsendt et slikt manus og bare "ok, jeg kan lese inn dette på bånd, ikke noe problem". 

Moralsk forfall. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gaea skrev (3 timer siden):

Folk som ikke evner å forstå viktigheten og nytten med studieretningen statsvitenskap.

Selv her inne på forumet finner man folk som knapt forstår nytten av noen som helst høyere teoretisk utdanning. Noen er til og med så oppslukt av MAGA-tankegangen fra over dammen at de er redde for at en universitetsutdanning vil gjøre ungene deres skadet av woke.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...