Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sexylubb1 skrev (1 time siden):

"Vil gi dagbøter til flyselskaper" fordi de ikke betaler tilbake penger kunder har krav på. Hva med å ta en middelvei? Selskapene må betale samme renter til forbrukerne som de selv tar på kredittkortene deres partnere pusher sammen med dem? 

Problemet er jo at mange flyselskap har like lite penger å tilbakebetale kunder som de har å betale bøter. Det finnes ingen kontantreserve å ta av og inntekter er i dass i forhold til utgifter.

Som forbruker er det absolutt frustrerende, venter selv på penger fra april

Endret av koots
Lenke til kommentar
koots skrev (17 minutter siden):

Problemet er jo at mange flyselskap har like lite penger å tilbakebetale kunder som de har å betale bøter. Det finnes ingen kontantreserve å ta av og inntekter er i dass i forhold til utgifter.

Som forbruker er det absolutt frustrerende, venter selv på penger fra april

Og løsningen min er jo derfor genial. De kan låne penger av sine skyldnere. Til 22% rente. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har tenkt å ta litt hjemmeservice på bilen. Har et dieselfilter liggende i eske her, finnes flere videoer på youtube om hvordan man bytter det, samme motor, ingen problem. Har til og med en reparasjonsmanual der det står hvordan man gjør det. jeg kobler av luftfilterboksen, vakkumslange, dieselslange, brakett etc. ingen problem. Men etter alt er løst, så er det en slange som går på undersiden, og braketten er så knotete at det er umulig å komme til bak der, uansett hvordan man vrir og vender. Slangeklemme også, så må få kommet til med tang. Helvetes dritt. Da går det i søpla.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Myst said:

Forbaska småfluer/bananfluer som absolutt må fly rett foran trynet hele tiden. Også irriterende at ikke er win-win i denne varmen; enten holde dører og vinduer åpne og få inn masse fluer og mygg, eller holde alt stengt og koke inne.

Fluer, småfluer, bananfluer....alt er djevelens verk©™

Jeg koker heller litt inne enn å ha vinduet åpent så de irriterende krypa kommer inn. Kommer det først inn en flue, kan man banne på at den finner veien til soverommet, og lager et helvete når man skal sove.

Lenke til kommentar
Myst skrev (10 timer siden):

Forbaska småfluer/bananfluer som absolutt må fly rett foran trynet hele tiden. Også irriterende at ikke er win-win i denne varmen; enten holde dører og vinduer åpne og få inn masse fluer og mygg, eller holde alt stengt og koke inne.

Nettopp på grunn av insekter har jeg ikke hatt et vindu åpent på snart to år.

Har varmepumpe som jeg bruker som AC, samt luftrensere fra Philips i alle rom. Ren og frisk luft inne, 24/7, sommer som vinter.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

tja, først åpnet hun soveromsdøren, deretter kjøleskapsdøren, kanskje kjøkkendøren

Soveromsdøren kunne ha vært åpen fra før, kjøleskapsdøren også. Det eneste det står at hun åpnet var en boks tunfisk, brus, yoghurt og en kake. Grammatisk sett kan det nesten virke som hun åpnet alt dette samtidig som hun gikk til kjøleskapet. Når en våkner bruker en vanligvis å åpne øynene sine, men hun kunne jo, i tillegg, gjort alt dette i blinde ?

Lenke til kommentar

Coopay og self checkout. Må unlocke lockscreen, scanne mobilen, legge fra meg mobilen, scanne varene, velge betal, unlocke mobilen for å confirme Coopay (så spør de mobilen om låsemønster en gang til). Det siste steget er irriterende. De har da kortet mitt på bok. Men jeg må gjøre samme ting tre ganger. Burde bare være en setting som confirmer alle betalinger automatisk.

Samme med tapping med kort, svært ofte må jeg skrive inn kode og på kiwi+rema trykke ok hver gang. Når man først skal gjøre ting enklere, gjør det ENKLERE.

Endret av djgudleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...