Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (53 minutter siden):

 

100% av skylden ligger på de som gjorde det forbudt å selge alkohol etter midnatt på utestedene

Er ikke akkurat en bombe at det blir mer festbråk når de må ha drikkingen hjemme, og dette kan det bli vanskelig å bli kvitt da de finner ut at det er billigere å ha fest hjemme

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Trenger ikke å feste hver dag når vi som land prøver å holde smitten nede. Skjønner det er vanskelig når "forbildene" flytter inn på hytta, drar på svenskehandel og flyr til Spania, men studentene må være voksne nok å ta litt mer ansvar. Russen 2020 klarte dette mye bedre så hva pokker? 

 

Ble forbudt fordi man klarte ikke å følge reglene, 97% ansvaret ligger der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kompisen min som hele tiden klager over at han ikke har draget fordi han er overvektig, men ikke gidder å gjøre en dritt med det.

Har forresten sagt at det ikke er overvekten som er problemet, men at han alltid snakker så nedlatende om seg selv og at han viser at han har null selvtillit.

Jeg ser mange som er mindre attraktive enn det han har som har kjæreste.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
m20k skrev (25 minutter siden):

Kompisen min som hele tiden klager over at han ikke har draget fordi han er overvektig, men ikke gidder å gjøre en dritt med det.

Har forresten sagt at det ikke er overvekten som er problemet, men at han alltid snakker så nedlatende om seg selv og at han viser at han har null selvtillit.

Jeg ser mange som er mindre attraktive enn det han har som har kjæreste.

Kan skrive under på dette. Er selv overvektig. Fikk draget etter at jeg slutta sitte inne foran PCen, begynte å trene (gikk ikke særlig mye ned i vekt men gikk ned et par buksestørrelser og så "strammere" ut) og utfordret meg selv på å møte nye mennesker. Merket lett at vekta ikke hadde i nærheten så mye å si som litt god selvfølelse har. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (6 minutter siden):

Kan skrive under på dette. Er selv overvektig. Fikk draget etter at jeg slutta sitte inne foran PCen, begynte å trene (gikk ikke særlig mye ned i vekt men gikk ned et par buksestørrelser og så "strammere" ut) og utfordret meg selv på å møte nye mennesker. Merket lett at vekta ikke hadde i nærheten så mye å si som litt god selvfølelse har. 

Glemte å nevne at han kun sitter inne foran pcen/tv'en og gamer ja. Han satser på nettdating, hvor det ikke går så veldig bra. Må nok heller ut og treffe mennesker ja.

Lenke til kommentar
djgudleif skrev (4 timer siden):

Jeg bare MÅ se på det for å hate de ekstra mye jeg aner ikke

Sånn kan det være ja. 

Kontaktproblemer med nettbanken. For det første tar det litt tid å finne ut at det er kontaktproblemer som er problemet, og at det anbefales å restarte diverse enheter. Når da problemet fortsetter, og det ikke hjelper å restarte, blir jeg nesten rasende. Bruker opp mange ekstra koder på dette, og det gjør vel at jeg hurtigere må krangle med banken om pass igjen for å få ny Bank Id. 

Lenke til kommentar

Verditap på bil. Det er helt absurd. Jeg ga drøyt 100k for en bil for fem år siden, og nå er markedsverdien ca 30k. Neste år er den verdt ca "ingenting".

Om du plukker fra hverandre alle delene så er totalverdien på dem sikkert mer enn 30k. Det er masse ingeniørarbeid og innviklete løsninger for å bygge en bil. Plutselig er ikke det verdt en dritt fordi bilen er "gammel". Det er skikkelig teit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (7 minutter siden):

Verditap på bil. Det er helt absurd. Jeg ga drøyt 100k for en bil for fem år siden, og nå er markedsverdien ca 30k. Neste år er den verdt ca "ingenting".

Om du plukker fra hverandre alle delene så er totalverdien på dem sikkert mer enn 30k. Det er masse ingeniørarbeid og innviklete løsninger for å bygge en bil. Plutselig er ikke det verdt en dritt fordi bilen er "gammel". Det er skikkelig teit. 

Teknisk sett er alle biler verdt 3000 kr pga. vrakpant, men er helt enig med frustrasjonen din. Rart at det skal gå så fort ned i verdi.

Endret av Nettels
Lenke til kommentar
Nettels skrev (1 time siden):

Teknisk sett er alle biler verdt 3000 kr pga. vrakpant, men er helt enig med frustrasjonen din. Rart at det skal gå så fort ned i verdi.

Jo eldre den er, jo større sjanse er det for at man må reparere. Nye deler koster.
I Norge er det generelt sykt dyrt å reparere ting.
Timepris for alt av håndverkerarbeid er veldig høyt i Norge, som gjør at det å reparere ting ofte ikke lønner seg. Da er det bedre å kjøpe nytt.

Men ja, synes verditap er pussig noen ganger. Særlig dieselbiler har falt mye i pris, noe som sikkert er fordi man er redd for hva politikerne finner på av sprell.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 23.8.2020 den 10.34):

100% av skylden ligger på de som gjorde det forbudt å selge alkohol etter midnatt på utestedene

Er ikke akkurat en bombe at det blir mer festbråk når de må ha drikkingen hjemme, og dette kan det bli vanskelig å bli kvitt da de finner ut at det er billigere å ha fest hjemme

Fullt mulig å ikke måtte drekke hele tiden også da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettaviser, eller andre nettsteder, som automatisk begynner å spille av ett eller annet bråk umiddelbart etter at man har gått inn på en nettside.                                           

I tillegg begynner det som regel med masse høy musikk, eller annet bråk. Samtlige nettsider burde selvfølgelig hatt en slags funksjon som forhindrer alt mulig piss fra automatisk  avspilling på denne måten. Dersom noen faktisk er interesserte i å høre på alt dette tullet, så burde jo folk klare å trykke på "avspilling" eller noe, for å begynne på sånne videoer.   

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...