Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Sexylubb1 skrev (1 time siden):

Viser seg nå at aggregatet sto på et eget isolert rom med egen lufting men at noen brøt seg inn. Om man skal tro arrangøren. 

Forferdelig dårlig gjennomført uansett. 

Hadde det stått på eget rom med utlufting så hadde ikke folk nesten dødd når de åpnet døren

Det står i artikkelen jeg leste at de hadde teipet igjen døren, så hadde de ikke åpnet døren så ville aggregatet tatt livet av seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det fortsatt er en grense på 20 personer pr selskap, tvinges nesten ungdommen til å gå under jorda. Å holde en fest i en gammel fabrikk eller et samfunnshus, blir fort for synlig. Jeg irriterer meg over dem som ikke skjønner dette.  I tillegg virker det mer som innbrudd å knuse en inngangsdør i en bygning. Å fjerne en palle foran en gammel "bunker" kan ikke helt sammenlignes. 

Hadde aldri arrangert noe slikt selv, og for meg er 20 personer en stor fest. Men fakta er at det fins dem som er villige til å gå under jorda for å feste med venner. Som de ikke har truffet på flere måneder. Og disse ungdommene finnes fortsatt der ute. Hva blir det neste de finner på?

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (4 timer siden):

Minner meg om alle disse sakene om hvordan unge folk har hatt råd til leilighet og hytte, også er "tipset" at de har arvet millioner. Glimrende journalistikk.

Tidligere spare-artikkel på VG+/DB+ (sånn seriøst ekte):

Slik sparer Fittetryne 600 000 i året:

  • Hun fikk studier sponset av millionærforeldre
  • Fikk studiebolig sponset av millionærforeldre
  • Fikk toppjobb av millionærforeldre etter eksamen
  • Giftet seg med millionær
  • Fikk villa i bryllupsgave av millionærforeldre
  • Mannen betaler samtlige hverdagsutgifter for hele familien
  • Både hun og mannen har millionlønn

Kanskje ikke noe rart hun klarer å spare inn tre ganger netto-årsinntekten til en ung ufør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke ung ufør som gjør folk fattig, men at de står opp hver dag og bruker tid og penger uten mål og mening.

De fleste har noen gode timer i løpet av ei uke. Det er mange nye yrker som ikke krever arbeidsgiver eller faste arbeidstider og som kan gjøres hjemmefra. Disse yrkene gir høyere lønn enn vanlig arbeid.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Panteautomater på Rema som er bak en vegg til resten av butikken og personalet, med en alarm som er knapt hørbar når de går i stå.

Folk som gjerne kommer med et par tomflaske-søppelsekker midt i den verste stresstida (15-16) og kveler automatene, og personalet har hverken tid eller hører automatene.

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (2 timer siden):

Folk som tydeligvis er forbanna irriterte på grunn av ett eller annet, men de er overhodet ikke "interesserte" i å fortelle hvorfor de egentlig er i så dårlig humør. 

Det blir bare omfattende sukking, himling med øynene og så videre...                

Facebook status:

Noen folk er bare så teite bla bla bla. Skulle ønske at noen bla bla bla 

Lenke til kommentar

Debatten i går, 4 stk som står å sier de aldri ville dratt på grottefesten hvis utestedene var åpne. Det var også ei som hadde sitt å si om fadderuken. Men hallo, du har da ikke rett til å si noe om studentene i fadderuka (som er lovlig) når du var på ulovlig arrangement selv?

Endret av djgudleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...