Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg om hun som hadde 33 plagg i klesskapet.

Mat for 400 kroner i uka tilsvarer 1720 kr i måneden, normalen er vel på 3000 som er relativt ustramt.

Altså skjerper man seg litt og kjøper mye first price, ris/pasta/grønnsaker osv så når man lett det målet.

 

Neste sak: Jonas klarer 24 armhevinger

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var på indisk restaurant i Oslo for et par år tilbake. Der FIKK man faktisk sterk mat. Synd det ikke er en slik restaurant her jeg bor.

Var på en i Trondheim for noen år siden. *EKSTRA STERK* stod det i meny - samtidig fikk vi denne beskjeden muntlig når vi bestilte. Så vi forventet oss noe som kanskje ga litt kick, men neida, det var sånn ca ok/normalt i smak(ikke smakløs, men heller ikke mer) - fantes ikke sterk i det hele tatt.

Endret av K.S
Lenke til kommentar

Var på en i Trondheim for noen år siden. *EKSTRA STERK* stod det i meny - samtidig fikk vi denne beskjeden muntlig når vi bestilte. Så vi forventet oss noe som kanskje ga litt kick, men neida, det var sånn ca ok/normalt i smak(ikke smakløs, men heller ikke mer) - fantes ikke sterk i det hele tatt.

Har spist på Thai-sjapper hvor de hadde Mild, Sterk, Norge sterk og Thai sterk

 

Bestilte Thai sterk og den var ikke sterk i det hele tatt

Lenke til kommentar

At når noen dør så har du alltid gjengen som sutrer over at folk har noe negativt å si om den avdøde, som om det at de døde har automatisk noe å si på hva slags menneske de var mens de var i live. 

 

Har også reagert på det der. Når noen er døde skal man kun si fine ting om de, og ha sånn veldig respekt liksom. Mens når de er i live er det ikke så farlig om man snakker ned noen. Burde heller vært motsatt. Er en litt sånn dum klisjé det der.

Ikke at man trenger snakke mer negativt om døde, men tror folk har mer nytte av å bli respektert som levende enn døde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har også reagert på det der. Når noen er døde skal man kun si fine ting om de, og ha sånn veldig respekt liksom. Mens når de er i live er det ikke så farlig om man snakker ned noen. Burde heller vært motsatt. Er en litt sånn dum klisjé det der.

Ikke at man trenger snakke mer negativt om døde, men tror folk har mer nytte av å bli respektert som levende enn døde.

Jeg f eks har ikke snakket med min egen far på snart 10 år. Den dagen han dør og hvis jeg gidder å møte opp i begravelsen, skal jeg si at fyren var en uhelbredelig kødd. Foran alle. Gjerne på talerstolen. At noen dør betyr ikke at de er fri for sine synder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som spiller høy basstung musikk i blokk time etter time. Ta på deg headset for faen.

 

Skulle gjerne klaget til personen, men vanskelig å høre nøyaktig hvilken bolig det er. Kjenner bare bassen som rister gjennom blokken.

 

Og før noen sier at det er lørdag, skal du ha fest så kan du få holde på fra 19-20 til 2300 en og annen helg. Ikke start klokken 1400.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som spiller høy basstung musikk i blokk time etter time. Ta på deg headset for faen.

 

Skulle gjerne klaget til personen, men vanskelig å høre nøyaktig hvilken bolig det er. Kjenner bare bassen som rister gjennom blokken.

 

Og før noen sier at det er lørdag, skal du ha fest så kan du få holde på fra 19-20 til 2300 en og annen helg. Ikke start klokken 1400.

Haha, huff, høres ut som romkameraten min. Fortalte han at jeg har migrene, og er sliten idag, ba han strengt tatt ikke med å skru ned lyden, men.. Tror jeg må si ifra direkte, for han virker ikke helt til å skjønne at man blir veldig sliten av basslyd rundt seg når man har dunkende hodepine og er kvalm. Jeg hører alltid på musikk og ser TV med headsett selv for å ikke plage andre. Eller drar ut på byen om jeg på død og liv må feste

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tåler du ikke lyd, ikke bo i blokk :)

 

Nei, motsatt. Tåler du ikke å ta hensyn til andre, flytt på landet. Lykke til med å bo i Oslo uten å bo i blokk. Det er ikke fritt fram bare fordi man bor i blokk. Jeg tolerer mye bråk både i fra parken utenfor og fra boligene her. Men disse har holdt på lenge og helt klart over hva som er akseptabelt. Dunker gjennom hele blokken. 

 

Virker ikke som det er fest heller, men bare noen som spiller høy musikk for seg selv. Da kunne de klart seg med hodetelefoner etter noen timer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...