Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er faktisk en ganske god balsamspray med jordbærlukt, beregnet på barn. Har brukt den når jeg tidligere sleit mye med floker. Den lukter digg.

Får se hva jeg finner på. Har et lite lager jeg må bruke opp først. Er noen ganger de har tilbud på sånt skvip på Svinesund og da kjøper jeg kartonger.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbaskede frisører som ikke hører etter og gjør det du sier. Ikke klipp så mye i nakken sier jeg gang på gang. Men de klarer rett og slett ikke ta det inn og klipper for mye likevel. Kan de for pokker ikke la oss få det som vi vil ha det??

Der har jeg en fordel som mann med aldrende sveis. Jeg har ikke nok hår til at jeg gidder å laste en frisør med min byrde.

Lenke til kommentar

Folk som står og venter på bussen.

sykler til og fra jobb og ett spesifikt buss stopp der sykkelvei / fortau der bredden er ca 5 meter. ALLE står spredt med en meter mellom seg MIDT i veien med nesen ned i mobilen! Det sitter gjerne én eller to i buss skuret.

 

Har lyst å lage meg en lanse en dag og meie folk ned.

Sykkelvei opphører før bussholdeplass.

Lenke til kommentar

Foruten at jeg misliker mote generelt, så har folk så dårlig og merkelig klesstil på moteuken. Slafsete stil, alt for over-sized, for mye detaljer, bestemorkjoler, sikkert noen med de heslige bøttehattene. Og de grusomme raske brillene eller stygge stygge trekantbrillene. Uugh. Damene er flotte utseendemessig, men de kler seg jo så stygt. Hva med å kle seg litt mer flatterende? Nei det er tydeligvis for vanskelig.

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Hver gang det er snakk om fattigdom i norsk media, så er det snakk om barn og barnefamilier. Aldri voksne, enslige fattige.

 

Og nå kommer det helt sikkert en retard som påstår at det ikke finnes fattige i Norge.

Vi har fattige i Norge når det gjelder i Norge, så lenge man ikke sammenligner de fattige i Norge med fattige i andre land uten et velferdssystem.

 

Fattige i Norge har som oftest tak over hodet, mat i magen og klær på kroppen, og gjerne muligheter til å oppsøke hjelp i nav, helsevesenet med mer uten at det koster dem skjorta. Men der stopper det gjerne opp for fattige i Norge også. Man får ikke dra nytte av hverdagsluksus personer med bedre lønn tar for gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hver gang det er snakk om fattigdom i norsk media, så er det snakk om barn og barnefamilier. Aldri voksne, enslige fattige.

 

Og nå kommer det helt sikkert en retard som påstår at det ikke finnes fattige i Norge.

Alt er relativt. Men ja, det er heltidsansatte med tarifflønn i selskapet jeg jobber i som ikke har sjans på å spare penger nok til å skaffe seg hus på lønna de har. Med mindre de bor hjemme/i telt/billig kollektiv i 10 år. Eller får seg partner(e). Eller hjelp. Finnes mange som har dårligere lønn og.

 

Men problemet er kanskje mer ville eiendomspriser enn lønnsnivå?

Lenke til kommentar

Noen som har bommet totalt om sykkelfeltet er nærmest skuret og veien

Men, vi "ser" jo bare en liten del av strekningn

Jada, jeg orker ikke å tegne hele strekningen da kun en liten del som gjelder.

Hvorfor har dem bommet på sykkelfeltet? Det er kontorbygg og inngang for fotgjengere til parkeringsplass/kontor på fotgjengersiden.

Lenke til kommentar

Helt klart enig at det er reklame. Hadde det vært en nyhetssak ville det vært et budsjett hva man kan kjøpe inn for å holde seg til 400kr i uka.

Ikke videre imponert over at hun har "ukesmeny" med 4 middager til 200kr. Der er halve ukesbudsjettet brukt opp til 4 middager. Så skal 200kr holde til 3 middager pluss frokost, lunsj og evt kveldsmat.

Og 50kr per person for middag er virkelig ingen kunst å få til, vi er 2 voksne og en 11-åring i huset og vi lager stadig middag for alle sammen for 50-70kr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...