Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nettopp. Man trenger ikke sprenge anlegget, men det finnes en mellomting. Enig i det du sier nå.

 

Hu hjernedøde fittekjerringa som bor over meg er helt psykopat når det gjelder lyd. Hun gikk en gang opp til han som bor over henne igjen og ba han legge papir i dassen når han skal pisse fordi hun hørte det plasket så... altså hallo?

Endret av ChopperReid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og forsåvidt også, MÅ du ha høy lyd, ikke bo i blokk.

 

Jeg har nylig flyttet og skal selge leiligheten min i firmannsbolig pga. jævlig dårlig lydisolering og nabo som ikke tåler lyd.

Enig der gjelder begge veier. Jeg flytter riktignok til skogs for å få mer fred

Lenke til kommentar

Nettopp. Man trenger ikke sprenge anlegget, men det finnes en mellomting. Enig i det du sier nå.

 

Hu hjernedøde fittekjerringa som bor over meg er helt psykopat når det gjelder lyd. Hun gikk en gang opp til han som bor over henne igjen og ba han legge papir i dassen når han skal pisse fordi hun hørte det plasket så... altså hallo?

Noen steder er det jo faktisk så lytt. Dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har bodd i flere leiligheter/blokker/flermannsboliger. Det er stort sett tre ting som man kan høre. Det verste er boring i betong (og annen støyfull oppussing - fordi det støyer ekstremt uansett).

 

Så kommer basslyd på anlegg. Jeg vet ikke hvor mange mennesker jeg har prøvd å forklare at de kan ha lyden så høyt de bare ønsker men reduser bassen og sett sub-en på dempematter eller lignende. Bassen går gjennom alt og naboene hører bare bassen. Ikke noe annet. Slutt å bruke det.

 

Det tredje er lyd i vannrør. Lite å gjøre med og stort sett uproblematisk.

 

Har alltid bodd på toppen så mulig trinnlyd er et større problem enn jeg vet om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettopp. Man trenger ikke sprenge anlegget, men det finnes en mellomting. Enig i det du sier nå.

 

Hu hjernedøde fittekjerringa som bor over meg er helt psykopat når det gjelder lyd. Hun gikk en gang opp til han som bor over henne igjen og ba han legge papir i dassen når han skal pisse fordi hun hørte det plasket så... altså hallo?

 

Forbanna kjerringer. De kan dra til helvete. De syter og klager uansett hva det er.

Endret av WarpX
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fluer. Seriøst, hvor irriterende går det an å bli?

 

I natt våknet jeg flere ganger pga. to fluer. Det er så mye plass å fly på i leiligheten min, men hvor velger de å fly? Jo, de flyr selvsagt på meg.

Og ja, de er her ennå. Jeg er for lat til å drepe dem og venter på at de forsvinner av seg selv.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som en ny hobby der du finner forskjellige måter å plage henne på. :p

Neidaneida! Hun bare irriterer seg over alt alle gjør. En gang kom hun ned på kvelden og klaget på at jeg brukte vekkerklokke for å komme meg opp og på jobb på morgenen. Jeg bare «Jeg må jo på jobb, hva skal jeg gjøre?» og hun bare «det er ikke mitt problem, jeg vil ikke ha noe av det bråket». Jeg ba henne forsiktig om å dra hodet ut av sin egen hemeroidering og komme seg til helvete vekk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg hadde en nabo som bodde under meg som klagde på støyen fra DVD-spilleren min. Altså den spinnende plata, ikke lyden fra høyttalerene. Han klagde også på at katta gikk over gulvet. Jeg sa til ham at jeg skulle ta en prat med katta.

Haha, nå lo jeg høyt her! Det var bra svar

Lenke til kommentar

Fluer. Seriøst, hvor irriterende går det an å bli?

 

I natt våknet jeg flere ganger pga. to fluer. Det er så mye plass å fly på i leiligheten min, men hvor velger de å fly? Jo, de flyr selvsagt på meg.

Og ja, de er her ennå. Jeg er for lat til å drepe dem og venter på at de forsvinner av seg selv.

 

Mygg er verre. De flyr inn på soverommet mitt på kvelden fordi det er lyst. Så slår jeg av lyset på soverommet, setter opp døra og slår på lyset i gangen mens jeg går og tar meg en dusj. Ti minutter senere kommer jeg tilbake til soverommet og myggen er der fremdeles. Jeg skjønner ikke hvordan denne logikken fungerer. Hvis det er lyset dere er ute etter, hvorfor i helvete fløy dere ikke ut i gangen da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mygg er verre. De flyr inn på soverommet mitt på kvelden fordi det er lyst. Så slår jeg av lyset på soverommet, setter opp døra og slår på lyset i gangen mens jeg går og tar meg en dusj. Ti minutter senere kommer jeg tilbake til soverommet og myggen er der fremdeles. Jeg skjønner ikke hvordan denne logikken fungerer. Hvis det er lyset dere er ute etter, hvorfor i helvete fløy dere ikke ut i gangen da?

Fordi myggen som stikker, er hunkjønn, og venter tålmodig på deg i senga di, for en real sugejobb. :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...