Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

La drømmene om den perfekte båten bli til virkelighet. Bygg den hos din lokale forhandler - Skibs og Fiskeriutstyr. Å bygge sin egen båt er enkelt og morsomt. Kom i gang og bygg her!

 

Nei det var ikke båtbygging gitt... Bare et verktøy for å velge farge, utstyr, motor osv.

Jeg så for meg ekte båtbygging nå. Skuffende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De regner nok med sokker og truser. Nå vet ikke jeg om du bodde sammen med dame før du dro utenlands, men norske jenter virker å ha ca 300 truser og sokkepar hver så det drar nok opp statistikken.

 

Når det gjelder NRK-artikkelen: "Ca. hver tredje måned, når en ny årstid er på hell, bytter hun ut deler av garderoben sin ut med andre klær hun har ryddet bort. Undertøy, treningstøy, nattøy og bunad teller hun ikke med."

 

Sensasjonsjournalistikk much? Klart hun får et lavt tall når hun bare lar være å telle med flesteparten av klærna sine.

Jeg gikk selvsagt ut i fra at sokker og underbukse ikke teller.

Lenke til kommentar

Så bruk produkter ment for kvinner? Det gjør jeg. Lukter mye bedre.

 

Kona mi bruker deodoranter og parfymer ment for menn. Hun mener de lukter mye bedre, og jeg er enig. Skjønner virkelig ikke hvorfor slike produkter er delt opp etter kjønn når behovet vårt er det samme. Alle vasker da håret og huden sin?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hva med de dyrere produktene for menn? Ellers er det mange sånne ting for kvinner som ikke lukter ''dame'', mange oss liker mer subtile lukter. Hva er så galt med at det lukter frukt eller vanilje fra håret og at man har ''dameshampoo'' i dusjen? Syns det å gi faen i sånt er sinnssykt mandig. Menn som driter i kjønnsroller er nok noe av det heteste som finnes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/kultur/xl/lise-_32_-har-kun-33-plagg-i-garderoben-1.14651804

 

Trur ikke jeg har noe mer enn dette selv, uten å engang prøve. Trudde ikke jeg var så unormal.

 

Jeg har ingen plagg i skapet mitt, noe ligger strødd på badet, noe i bilen, noe ligger hos dama og jeg aner ikke hvor resten er. På hytta? Hos mamma? Jeg kjøper nye sokker hver dag osv.

 

De burde skrive om meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg driter i kjønnsroller. Jeg kjøper det som er billig og kan brukes som både såpe og sjampo. Fordi jeg er lat.

Kjøper du billig dritt så er det det du får altså! 

 

Dyrere shampoo er billigere i lengden btw, også ti tusen ganger bedre for håret ditt.

 

Edit: Finnes såpe som kan brukes overalt uten noe parfyme ellerno sånt tull, finnes på apoteket. Og ja, det er også mye mye billigere i lengden. Også kommer de i gigantiske flasker.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Sykt å tenke på at det finnes folk som ikke tør å spise brød som er mer enn en dag gammelt. Først etter fire dager begynner det å bli litt for tørt for meg, men jeg spiser som regel alltid opp brødet før det. 

Kommer helt an på hvilket brød man kjøper

Brød uten hvetemel er nesten like godt hele uka

Brød med hvetemel blir tørt og uspiselig etter 1-2 dager

 

Jeg klarer ikke å spise tørt brød, da det setter seg fast i halsen  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At folk ikke virker å like knekkebrød noe særlig. Kan lett erstatte brød for min del, smaker nam, mindre kcal, veeeeeldig bra for magen. Mugner aldri så å si, har aldri fått det til ihvertfall!

 

Sier meg ikke en dritt , er jo to forskjellige typer : hvitt og brunt, foretrekker førstnevnte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...