Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tenkte og selge playstation 4 min for 1000-1200 på finn.no, fjernet den etter en uke etter at noen kom direkte på døren min og forlangte den for 500 kroner fordi sønnen dems har kreft og hun er gravid.. I min egen alder sammen med samboeren uten og avtale noe pris med meg før de kom.

 

Gir opp finn.no, tror jeg gir den bort snart om jeg ikke bruker den så mye mer til en venn eller venninne som kan ha mer bruk for den.

Herregud, så drøyt og frekt av dem.. Har heldigvis hatt utelukkende gode erfaringer med Finn i det siste, men det tilhører virkelig unntakene. Hadde vært gøy om det ble regel i stedet for unntak :) Men har ganske mange dårlige erfaringer tidligere så forstår godt du er oppgitt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det irriterer med nedlatenhet og arroganse i diverse kommentarfelt, forumer og i hverdagslivet.

 

Ja takk til den gode dialogen hvor sak og ikke person er i fokus, og man får sett flere sider av en sak. Uenighet kan være bra og viktig så lenge den er konstruktiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live.

Lenke til kommentar

Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live.

Enn de folka som ønsker å bo der? Skal alle bo i store byer?
Lenke til kommentar

Irriterer meg mer over at det utredes en nasjonal løsning på problemer kun store byer har (Oslo), der 90% av landet må endre seg for å oppfylle kravene til blåruss-sossene, selv om de i realiteten ikke er oppnåelige.

 

F. Eks: bensin/dieselbiler, kollektiv transport, veinett, sentralisering osv.

Endret av Fantomtegningen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Litt whataboutism det her, men la gå..

 

https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet/de-lager-bomber-brukt-mot-jemens-sivile-naa-har-oljefondet-tatt-selskapet-inn-i-varmen/24660315

 

Overskrift for dem som ikke vil inn på linken:

De lager bomber brukt mot Jemens sivile – nå har Oljefondet tatt selskapet inn i varmen

 

Dette er greit, men å ha aksjer i cannabis-industrien er forkastelig?! Dra til helvette! Faen for en sinnsyk verden vi lever i

Endret av Skosåle
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live.

Men kjøtt skarru haaa.....

Fisk skarru haaa....

Oljepenger skarru haaa....

Strøm skarru haaa....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...