Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Om jeg venter på svar fra noen jeg er i en dialog med svarer jeg stort sett ikke andre før den er avklart. Unntaket er hvis noen virker mer seriøse enn den jevne Finn-bruker. Da kan det hende jeg svarer at jeg venter på svar men tar kontakt om det jeg selger blir ledig igjen.

 

Om jeg skriver til folk og sier det er solgt kommer an på hvor mange som har sendt melding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blokkert ganske mange i Oslo-området på Finn de siste ukene. Samme folka prøver igjen og igjen med skambud og blir regelrett sinte når jeg ikke går med på det. Pruting er greit i mange tilfeller, men ofte vet jeg hva det er verdt og legger det ut til den prisen.

 

Folk som kan hente hos meg blir også prioritert, uavhengig av hvem som sendte melding først. Selgers marked og alt det der.

 

Selger noe som jeg skal ha 2000 kr for og får følgende melding fra en som jeg kjenner igjen:

 

- 400 kr og jeg henter i dag?

- Niks.

 

Blokkér bruker og slett samtale.

 

Er heldigvis nesten ferdig med å selge unna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har blokkert ganske mange i Oslo-området på Finn de siste ukene. Samme folka prøver igjen og igjen med skambud og blir regelrett sinte når jeg ikke går med på det. Pruting er greit i mange tilfeller, men ofte vet jeg hva det er verdt og legger det ut til den prisen.

 

Folk som kan hente hos meg blir også prioritert, uavhengig av hvem som sendte melding først. Selgers marked og alt det der.

 

Selger noe som jeg skal ha 2000 kr for og får følgende melding fra en som jeg kjenner igjen:

 

- 400 kr og jeg henter i dag?

- Niks.

 

Blokkér bruker og slett samtale.

 

Er heldigvis nesten ferdig med å selge unna.

Haha, ja, herregud det er så drøyt. Jeg har ikke hastverk med å få solgt ting som regel, så venter på rett pris og blokkerer tullinger. Folk som kan hente og gjerne så kjapt som mulig blir også prioritert hos meg. forutsatt ikke skambud, da

Lenke til kommentar

Irriterer meg å ikke ha privatliv. Har ikke oppheng for gardiner, persienner (utleier gidder ikke å fikse) og vi har stillasarbeid utenfor. Arbeiderne har jobbet her ett år (skulle jobbe 1,5 mnd opprinnelig) og titter stadig inn på meg. Også når jeg har sex.

Endret av Røsslyngen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg irriterer meg (om enn bare litt) over at du ikke tar tak og henger opp noe selv.

Har tatt tak i ganske masse i denne leiligheten pga utleier ikke tar tak ting, så her må trår du varsomt. Synes at han for umoden til å være utleier når han aldri klarer å ta tak i ting. Til og med naboene mine reagerer på utleieren min. Det her er jævlig irriterende. Og ja, jeg skal si opp leiligheten med mnds-skiftet. Vært tålmodig i et år nå.

Lenke til kommentar

Tenkte og selge playstation 4 min for 1000-1200 på finn.no, fjernet den etter en uke etter at noen kom direkte på døren min og forlangte den for 500 kroner fordi sønnen dems har kreft og hun er gravid.. I min egen alder sammen med samboeren uten og avtale noe pris med meg før de kom.

 

Gir opp finn.no, tror jeg gir den bort snart om jeg ikke bruker den så mye mer til en venn eller venninne som kan ha mer bruk for den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke utleier som skal henge opp gardiner

jeg snakker IKKE om gardiner. Han har ikke satt opp en stang en gang. Jeg har bare bedt om stang i vinduet sånn at jeg kan henge teppe opp noe for vinduet. Jeg leier jo bare her, så hvorfor skal JEG pålastes utgifter?

Du/dere aner ikke hva slags helvete det har vært å bo her og hvor mye jeg betaler for en dårlig standard.så drop it.

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Stang klarer du å sette opp selv og jeg ser ikke noen grunn for at utleier skal sette opp stang for deg

Selfølgelig er det bedre om utleier gjør det, da man sparer noen hundrelapper

Javisst klarer jeg det selv, men dette her er prinsipielt for meg! For det er ikke snakk om "bare" dette. Synes utleier er umoden og tar for lett på ansvaret.

Lenke til kommentar

Hadde dere vært i min situasjon hadde det skjønt hvorfor jeg irriterer meg.. og hvor provoserende det oppleves at 'jeg må ta tak i ting" når det er utelukkende det jeg gjør. Nå skal jeg jo flytte ut uansett. Dere kjenner ikke hele situasjonen min, som har vært jævlig kjipt i flere mnd. Jeg fikser det selv det jeg gidder og som ikke koster meg, men ja det det finnes virkelig grenser på hva jeg skal belastes

Lenke til kommentar

Videre er det jævlig spesielt å stirre på folk når man har sex. Til og med med min umodne utleier skjønner dette, og arbeiderne går også han på nervene mtp på privatliv. Han har jo sagt at han skal fikse det, det som irriterer er han ikke følger opp det han lover

Lenke til kommentar

Hva annet er det som du har problemer med?

Som utleier mest sansynlig ikke har ansvar for å gjøre

Det ene rommet skal f.eks saneres med firma pga katteurin. Jeg sa ifra før jenta med katt flytta inn at det ikke kunne bo katt her da jeg er ganske allergisk. I tillegg til å slite med astma, og måtte gå over på lsngtidsvirkende medisin så har katten til tidigere roomie tissa ned leiligheten, så bor foreløpig i stram katteurin stank.

 

Og det er bare et problem..

 

Men man skal kunne forvente helt basic ting fra utleiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...