Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Fjortis-jenter som hyler og skriker i annenhver scene i en skrekkfilm på kino. Så holder de hendene foran ansiktet i over halve filmen fordi det er så skummelt.

Er det så skummelt å se på skrekkfilm, bli hjemme eller hold kjeft når dere er på kino!

Det at ingen jenter ble skremt under Motorsagmassakren, det ødela litt av stemninga , hadde vært kult med noen reaksjoner men dagens fjortisser skremmes nok ikke så lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg selger en god del på Finn og det er så mange rare, dumme mennesker som kontakter meg at jeg snart blir sprø.

 

"Er denne fortsatt til salgs?"

Ja, selvfølgelig er den det, hvis ikke hadde det stått solgt på annonsen....

 

"Hvor mye skal du ha for den"

Prisen står jo i annonsen!

 

"Kan den sendes"

JA, den kan sendes som jeg skrev

 

"ok hvor mye i frakt"

FRAKTPRISEN STÅR OGSÅ I ANNONSETEKSTEN din gjøk

 

"skal du til oslo eller drammen"

Nei, jeg skal ikke det. Jeg skriver at den må hentes eller sendes. Jeg leverer ikke.

 

"Har du noen bilder du kan sende meg på sms"

--------- FACEPALM---------

 

Også er det de som byr 10% av prisen, krever gratis frakt når det koster 140 å sende osv.

 

Så er det de som vil bytte mot noe gammelt ræl de har liggende hjemme.

 

Hva er det som feiler folk?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

"Er denne fortsatt til salgs?"

Ja, selvfølgelig er den det, hvis ikke hadde det stått solgt på annonsen....

 

Akkurat denne synes jeg, dessverre, er forståelig. I en periode etter flytting og med en liten unge hjemme som går raskt gjennom klesstørrelser har jeg handlet en god del på finn. Det er faen meg utrolig hvor mange som ikke setter annonsene sine som solgt.

 

Antakeligvis har det sammenheng med et annet irriterende fenomen;folk som bruker timesvis på å svare, selv om det gjerne var de som startet samtalen. Antakeligvis har disse menneskene ikke appen/har ikke pushvarsel/får ikke melding på epost eller har ikke epost de sjekket ofte/push på epost.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det finnes jo tepper for frossenpinnene? Hvorfor ikke ha det litt kaldere, så kan de som fryser bruke teppet?

 

Dersom jeg sover på flyet, så bruker jeg aldri teppet, og ender fremdeles opp med å våkne fordi jeg er så varm og svett. Ubehagelig.

 

Edit: Kanskje det er forskjeller mellom flyselskapene? Jeg flyr nesten bare Emirates.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Når noen spør meg om jeg har Facebook. Nei, jeg har ikke Facebook. Jeg har en bruker der, men jeg har jo ikke selve siden. Blir som om jeg skulle spørre om noen har diskusjon.no.

 

Bruker for mye tid når man skal begynne å spørre: "Har du bruker på Facebook?" i stedet for: "Har du Facebook?".

Jeg spør alltid om det sistnevnte.

Lenke til kommentar

 

Snakk om å pirke.

 

Har du gmail? NEI JEG EIER IKKE GOOGLE!!!11

Nei, det blir ikke det samme, siden gmail ikke er en internettside, men en epost-tjeneste.

Gmail er fint tilgjengelig gjennom en internettside. En google-konto kan brukes til mye rart. Akkurat som facebook.

Lenke til kommentar

Men det finnes jo tepper for frossenpinnene? Hvorfor ikke ha det litt kaldere, så kan de som fryser bruke teppet?

 

Dersom jeg sover på flyet, så bruker jeg aldri teppet, og ender fremdeles opp med å våkne fordi jeg er så varm og svett. Ubehagelig.

 

Edit: Kanskje det er forskjeller mellom flyselskapene? Jeg flyr nesten bare Emirates.

Det er fordi du er større og genererer mer varme. Jeg blir lett kald på flyet så for min del kunne det faktisk vært varmere. Sist måtte jeg kjøpe teppe. Kan de ikke bare selge små vifter for de som svetter lett isteden? Mye enklere.

Lenke til kommentar

Hadde jeg bodd i USA hadde jeg saksøkt Microsoft for å lage et crappy OS der mapper plutselig bare blir tømt uten at du har gjort en dritt og det er ikke mulig å hente opp innholdet igjen.

 

Ser at mapper på andre harddisker som er koblet i, er også blitt tømt. Og har jeg gjort noe? Ikke en dritt. Har jeg noe drit på PCen? Nei. Har Microsoft hjelpet uten å fått det til? JA.

 

Blir så jævlig forbanna. Mye vits å ha backup hdd når dem blir tømt, og ting på hoveddisken som forsvinner. Skal faen aldri mer ha Windows. Forbanna møkkaOS. Dra til helvete. Mistet en del viktig som jeg aldri får tilbake. Hore.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...