Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som mener at serier som Weeds og Breaking Bad er bra serier. Dette er serier som er kroneksempler på hvordan man ikke skal lage serier. Begge er ekstremt forutsigbare og repeterende.

 

Noe dumt skjer med Average Joe/Jane. Average Joe/Jane trenger penger. Average Joe/Jane gjør noe ulovlig for å tjene penger. Noe teit skjer med Average Joe/Jane. Average Joe/Jane fikser det. Vask og tørk for neste sesong.

 

Og Better Call Saul har brukt 30 episoder på 2 timer med historie. Og han er ikke engang Saul enda.

Hysj på deg. To av de beste seriene som er laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe dumt skjer med Average Joe/Jane. Average Joe/Jane trenger penger. Average Joe/Jane gjør noe ulovlig for å tjene penger. Noe teit skjer med Average Joe/Jane. Average Joe/Jane fikser det. Vask og tørk for neste sesong.

 

Og Better Call Saul har brukt 30 episoder på 2 timer med historie. Og han er ikke engang Saul enda.

 

Walt trenger jo egentlig ikke penger. Han fikk tilbud om hjelp for behandlingen. Han ble tidlig i livet snytt for å være med i et milliard-firma og det ligger til grunn for alt han gjør, kreften er en katalysator som gjorde at han ikke hadde noe mer å tape. Han sier til seg selv at han gjør det for familien, men det er nok ikke den fulle og hele sannheten. Ser jo hvor syk i hodet han har kapasitet til å bli og det er så sykt bra skrevet og produsert.

 

Better Call Saul: Det skjer jo sykt mye. Og det er veldig godt skrevet. Handler egentlig ikke om Saul, men det som ligger bak. Det handler om stakkars Jimmy McGill.

Jimmy og Walt går egentlig gjennom samme type utvikling. Begge har også et alter ego. Sykt kult egentlig.

Seriene har en dybde som mange serier ikke har.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Norsk "musikk" om dagen.

 

 

«Bængshot mafakka. Er du hypp på å bli skækk eller? Røyk joint med meg, hoe.

Bængshot mafakka. Er du hypp på å bli skækk eller? Snort coke med meg, hoe.

Bængshot mafakka. Er du hypp på å bli skækk eller? Spis sopp med meg, hoe.

Bængshot mafakka. Er du hypp på å bli hjerneskada? Drikk shots med meg, hoe.»

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bængshot irriterer meg fordi den setter seg så på hjernen og er altfor catchy til å være så miserabelt dårlig.

 

Det er som en sykdom som sitter i, jeg venter på å bli frisk igjen men det vil liksom ikke slippe.

Tar meg selv i å repetere refrenget stille for meg selv i hodet overalt.

 

Har "smitta" en del jeg kjenner ved å vise dem låta, og de forbanner meg for det.

Lenke til kommentar

Her om dagen var jeg på Spotify, og inne på en artist som heter Alvin Dahn. Dere har sikkert ikke hørt om han, og det er fordi han ikke er regnet for å lage spesielt bra musikk. Den høres rett og slett litt amatørmessig ut.

Så gikk jeg inn på global top 50. Jeg måtte bare smile litt for meg selv når jeg raskt merket at jeg ville tilbake til Alvin Dahn! :wee:

Lenke til kommentar

Å komme i krangel med moren min er noe av det verste jeg vet. For det første føler jeg meg dom etterpå

For det andre får jeg dårlig samvittighet ( selv om det ikke var min feil)

For det tredje vet jeg at hun antagelig forteller det til de andre på den måten.

Du får ha på deg trange underbukser og jeans neste gang, så merker hun det sikkert ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klødd på kuken siden jeg hadde sex med en uten kondom.

Faen. Spyr hvis jeg har fått noe. Trodde ikke det var noe så nevnte det ikke for legen igår. Men burde testet meg.

 

Klikker hvis jeg har fått noe. Var inni hun sånn 1min siden hun kuket det til og ødela stemningen. Skal faen ikke ha noe smitte uten å ha en gang dysjet hun ned.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Klødd på kuken siden jeg hadde sex med en uten kondom.

Faen. Spyr hvis jeg har fått noe. Trodde ikke det var noe så nevnte det ikke for legen igår. Men burde testet meg.

 

Klikker hvis jeg har fått noe. Var inni hun sånn 1min siden hun kuket det til og ødela stemningen. Skal faen ikke ha noe smitte uten å ha en gang dysjet hun ned.

Lenge siden det skjedde? (altså forsøket/sexen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...