Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange land er 10.000 ganger bedre enn Norge men ikke pga velferd-shit som jeg kaller det, men fordi de har:

 

  • Bedre uteliv
  • Bedre regler for alkohol. Kan kjøpe sprit på 7/11 i Danmark, hallo hva faen
  • Koster 10 kr for en Jægershot på utested
  • Enklere å skaffe bil å bare kjøre (Ingen bryr seg om EU-kontroll, kan drikke litt mer pils før man kjører osv)
  • Høyere fartsgrenser
  • Alt er generelt bedre, livet føles mye herligere når man er utenfor Norge (Ikke pga man har ferie, har hatt ferie i norge også og det er fortsatt kjipt)
  • Haugevis av forskjellige restauranter som faktisk har råd til å drive fordi de ikke må betale 90% skatt.(I Norge er det Egon og Macdonalds å velge mellom)

Det ultimate er om Norge klarer å være en blanding av USA/Spania/Danmark når det gjelder personlig frihet, men beholde velferd og helsehjelp slik som det er.

Inntil det skjer så er Norge verdens mest deprimerende land.

 

Oslo er riktignok litt bedre enn Trondheim, Oslo føles nesten ut som om man ikke er i Norge for skjenkestopp er kl 3 osv, noe som er innafor.

 

Nei, gi meg et parti som har dette som sine hjertesaker så skal jeg stemme. Men partiene bryr seg bare om unødvendig dritt. Si meg, hva er egentlig viktigst? Hvertfall ikke dustete saker. Partyfaktor og færre regler rundt bilkjøring er viktigst. De to tingene som man føler seg i live av.

Flytt da vel. Folk her på forumet kan skaffe deg jobb i nærheten av ditt fagfelt på Filippinene. Go, go!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjortis-jenter som hyler og skriker i annenhver scene i en skrekkfilm på kino. Så holder de hendene foran ansiktet i over halve filmen fordi det er så skummelt.

 

Er det så skummelt å se på skrekkfilm, bli hjemme eller hold kjeft når dere er på kino!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tullete att netflix skal ta vekk filmer, jeg vet grunnen lisens tullet skulle ikke vært lovlig å ha license da på div ting.

Er den på Netflix? Ikke?

Er den på HBO? Nei.

Så dere har et sterkt ønske om at jeg skal finne torrent, jaja den er grei!

 

Fildeling nei takk

pirat nei takk

kazaa nei takk

limewire nei takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...