Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes ikke sterk mat i norske butikker

Det stemmer ganske godt faktisk. Er vandt med ekstra spice i maten, alle varer rettet mot nordmenn er så.. bleh. Men de der baderingene som de selger på kiwi nå smaker faktisk som litt spicy ostepop. Var ganske digg, det brenner bare litt på tunga, men overraskende å finne noe i norsk butikk som brenner overhode.

Lenke til kommentar

Når man sier opp et abonnement og så blir oppringt av firma.

 

Har hatt Viasat siden jeg kjøpte huset for 4-ish år siden. Men har vel nesten aldri brukt det, og kom frem til at; nei, det er ikke så kjekt å ha. Så jeg sa opp, og ble oppringt et par dager senere. Jeg forstår at de gjerne vil vite hvorfor folk sier opp slike ting, men la i hvert fall en med en høflig tone ta den samtalen.

 

"Hei, jeg ringer fra Viasat angående din oppsigelse.."

 

"Ja, kjør på."

 

"Hvorfor sa du opp?" (Med en grinete tone.)

 

"Fordi jeg ikke bruker linjær TV lenger, og jeg vil ikke betale for noe jeg ikke bruker."

 

"Jaha.. hva hvis jeg gir deg 6 måneder gratis abonnement?"

 

"Nei takk, for jeg regner med at jeg må betale igjen etter de 6 månedene, og kommer til å bruke det like lite selv om det er gratis i den perioden."

 

"Javel, ha det bra."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri skjønt hvorfor sterk mat er så ettertraktet, eller sterkt krydret rettere sagt.Det er jo det det er.

Syns det er best uten noen ting jeg. Bruker ikke salt og pepper engang, ser ikke vitsen. :shrug:

 

Litt det samme for meg egentlig. Jeg liker at maten smaker krydret, men skjønner ikke helt hva som er godt med spicy mat. Det smaker jo ikke noe, det bare brenner på tunga. Hater å sitte å svette mens jeg spiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hm. Hva skal til for at de gir eksisterende kunder 6 måneders gratis tro? Jeg har viasat men vurderer å si opp da jeg synes det er alt for dyrt, og bruker det lite.

 

Nei er canal digital visst.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Aldri skjønt hvorfor sterk mat er så ettertraktet, eller sterkt krydret rettere sagt.Det er jo det det er.

Syns det er best uten noen ting jeg. Bruker ikke salt og pepper engang, ser ikke vitsen. :shrug:

Det gjør kjedelig mat mye mer spennende. Kommer fra kosovo så er vandt med masse krydder og spice fra starten av. Masse norsk mat er bleh uten noe ekstra. Eeeelsker pepper, tilsetter du nok kan det bli litt spicy. Digg digg digg.

 

Edit: er også sunt, og det hjelper på blodsirkulasjonen.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hm. Hva skal til for at de gir eksisterende kunder 6 måneders gratis tro? Jeg har viasat men vurderer å si opp da jeg synes det er alt for dyrt, og bruker det lite.

 

Nei er canal digital visst.

 

Tja, du kan jo "si opp" og få samme telefon og tilbud som meg (om de gjør det konsekvent vet jeg ikke). Er 2 måneders oppsigelsestid da.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen mat-snobb. Jeg spiser og drikker det jeg synes er godt, og jeg synes ikke spicy mat er spesielt godt (i seg selv, jeg mener spicey som i "kiling/brann på tunga"). Om det ikke er eksotisk nok for andre så får det heller være, og de kan spise sitt. Folk får konsumere det de vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...