Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen gang kjørt for å levere varer for så å oppdage at motparten har ombestemt seg eller ikke er å få tak i? Den følelsen er ikke verd hvor mye som helst. Og så har man folk som vil betale skampris for ubrukte varer som allerede er gunstig priset. Da er det bedre å ta en sving med slegga og få det ut i en container.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange som gir bort ting ved henting, fordi det er mye enklere og kan være billigere

Kunne aldri tenkt meg å selge ting til ukjente, har vurdert det, men gidder ikke stresse med det

Godt poeng, hvorfor kaste noe som fungerer.

 

Det er ille nok at grønnlandsisen går i havet og at Oslo I nær fremtid blir oversvømt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde de på Finn lenge, uten respons.. :shrug:

DVDer er vel egentlig bare å gi bort. På lik linje som cder. Streaming har drept grunnlaget for å ha svære cd/DVD samlinger i hus.

 

 

 

Ja det er sant. Men hva har det med "hvem bruker qxl i 2017" å gjøre.?

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Når du drepte to dyr før du la deg i sengen. Så ligger du i sengen med lyset av og plutselig dulter en møll eller noe sånt borti deg og du FYKER opp av sengen. På med alt lys og vips der røk plutselig 40min på å jakte dyr.

 

Flyvedritet forsvant og så så jeg en langbein på gardinen. Skulle ta den med papir men nope forsvant når jeg trodde jeg hadde den. Så ingen av disse to dyra igjen før etter 20min. Da fikk jeg sprayet flyvedritet til døde. Etter 10-20min så jeg langbeinet på gulvet under sengen. Drepte den. Stakkar de er jo så harmløse :(

 

Sommer as. Gleder meg til vintern på den måten. Nå ble klokken så mye åh

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Uansett ikke kast CDer og DVD, gi bort gratis på Finn.

 

 

Kate gjør jeg nok ikke. Har gitt haugesvis av VHS og DVD til biblioteket oppigjennom.

De tok alltid i mot med takk. Til brukthandlere også.

 

Egentlig treger jeg på at jeg gav VHS ene nå, for VHS filmer begynner visst å bli ettertraktet

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...