Gå til innhold

SIAN blir kjørt av veien (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så den videoen selv etter å ha lest om det på  NRK.. Ganske utrolig det som utspiller seg ja. 

Har ingenting til overs for SIAN men dette er uakseptabelt. Vedkommende som kjørte bilen er nå arrestert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
:utakt skrev (4 minutter siden):

Jøsses.

Koranbrenning med livet som innsats.

En dag ender dette sirkuset med drap. Lurer på om Thorsen og Bråthen vil synes det er verdt det? 

SIAN må regne med at det blir amper stemning når de driver på slik som de gjør.. Men det betyr ikke at det er greit med vold og påkjøring i en jævla motorvei. Dette her kunne blitt skikkelig stygt. Håper vedkommende som gjorde det mot dem får en skikkelig spark bak altså. 

Vi har ytringsfrihet i Norge og da har faktisk SIAN på sitt rette til å gjøre hva faen de vil så lenge det ikke bryter loven.. Koranbrenning er lovlig og selv om jeg synes det er ufyselig å gjøre dette så er det fremdeles lovlig.. 

Jeg tviler forøvrig på at det er verd det.. Men SIAN er en provokatør, dette er det de gjør. Det muslimer og andre folk bør gjøre er å ignorere deres behov for oppmerksomhet men dessverre er det folk som ikke gjør det. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (7 minutter siden):

Jøsses.

Koranbrenning med livet som innsats.

En dag ender dette sirkuset med drap. Lurer på om Thorsen og Bråthen vil synes det er verdt det? 

Det at det i hele tatt er mulig viser jo hvor galt det er. Jeg er ingen fan av SIAN, men drap og drapsforsøk på dem tjener ingen. Disse som blir så krenket av en bokbrann bør gå i seg selv. 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, plankeby said:

En ustabil sjåfør som dette ikke har noe på veien å gjøre. Håper hun får hjelp og kommer seg videre i livet.

Het bør man bli dømt til tvungen psykiatrisk behandling.

Muligens også forvaring når man ser på hvilke farer hun skapte for andre på veien.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
plankeby skrev (8 minutter siden):

Vi må faktisk jobbe aktivt med religiøs fanatisme nå. Konservative muslimer er like farlige som nynazister og andre radikale.

Enig der  Terroristen i Oslo lever ikke i vaakum, og overrasker meg ikke at politiet I Oslo "har flere i boka" som er assosiert med han. 

Bare så det er sakt de fleste muslimer bedriver ikke vold pga sin religion, men det er nok flere enn vi tror som støtter vold utført i religionens navn. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Comma Chameleon skrev (23 minutter siden):

Liker ikke SIAN jeg heller, men det at muslimer reagerer så sterkt på at noen brenner en bok gjør jo bare saken deres sterkere.

At noen presser andre av veien fordi de brant en jævla bok er et tegn på at noe er ekstremt galt i enkelte miljøer.

Uten tvil. Jeg forstår forøvrig at folk ikke liker det og at man kan bli sint av det. Men det er seriøst ingen grunn til å ty til vold. 

Vedkommende gjorde seg selv en bjørnetjeneste nå. 

plankeby skrev (2 minutter siden):

Man kan mene mye om SIAN. Uansett så får de fram at en del muslimer raskt tyr til vold og grov ødeleggelse fordi man føler seg krenket.

Se bare all ødeleggelsen utført av muslimer i Sverige i år. 

Vi må faktisk jobbe aktivt med religiøs fanatisme nå. Konservative muslimer er like farlige som nynazister og andre radikale.

At man må jobbe aktivt mot religiøs fanatisme er jeg helt enig i. Det handler om hvordan man jobber med det.. Det er viktig å ikke marginalisere alle muslimer fordi det er veldig få som faktisk utøver denne volden. På sett og vis mener jeg at SIAN sin retorikk er akkurat det.. Marginalisering av alle muslimer. Slike grupper kan også føre til radikalisering ved at de ser at sin "gruppe" er under angrep, ikke at jeg mener de er under angrep, dette er ytringsfrihet om noe. 

Jeg er forøvrig glad at jeg lever i et land hvor grupper som SIAN får lov å si sin mening så kan jeg være så irritert over måten de uttrykker seg. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...