Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Fant ut at en nær venn av meg liker å erte/trolle folk på nettet, ved å kommentere som "haha, håper du dør av kreft" "ni**erlover", "du er feit af" og alt som har noe med det typiske trolleinnlegg, typ som man kan se på 9gag og 4chan.

 

Så, jeg og en kompis bestemte for å erte han I virkeligheten for noen uker siden, og nå har han valgt å droppe ut av skolen pga alle de ryktene vi satt ut.

 

Utrolig trist at man må gå like langt for at dem skal skjønne at det dem skriver på nettet, skader like mye som det man sier I virkeligheten

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at en nær venn av meg liker å erte/trolle folk på nettet, ved å kommentere som "haha, håper du dør av kreft" "ni**erlover", "du er feit af" og alt som har noe med det typiske trolleinnlegg, typ som man kan se på 9gag og 4chan.

 

Så, jeg og en kompis bestemte for å erte han I virkeligheten for noen uker siden, og nå har han valgt å droppe ut av skolen pga alle de ryktene vi satt ut.

 

Utrolig trist at man må gå like langt for at dem skal skjønne at det dem skriver på nettet, skader like mye som det man sier I virkeligheten

Irriterer det deg at han droppet ut av skolen?

Lenke til kommentar

 

Fant ut at en nær venn av meg liker å erte/trolle folk på nettet, ved å kommentere som "haha, håper du dør av kreft" "ni**erlover", "du er feit af" og alt som har noe med det typiske trolleinnlegg, typ som man kan se på 9gag og 4chan.

Så, jeg og en kompis bestemte for å erte han I virkeligheten for noen uker siden, og nå har han valgt å droppe ut av skolen pga alle de ryktene vi satt ut.

Utrolig trist at man må gå like langt for at dem skal skjønne at det dem skriver på nettet, skader like mye som det man sier I virkeligheten

Irriterer det deg at han droppet ut av skolen?
Nei, heller det motsatte :) irritasjonen gikk mer ut på folk som elsker å trolle andre personer I håp om at dem blir truffet av det de skriver eller tar seg nær av dem uten å være med eller forstå kon

 

Selv har jeg ikke noe problemer med å trolle og komme med offensive uttalelser mot andre, så lenge jeg vet at dem selv gjør det mot andre. For da regner jeg med at dem takler det. Uheldigvis gjorde ikke min nære venn det, og tok det virkelig ille.

 

"Er man med på leken, så må man tåle steken"

 

 

Idiot.

Orly? Folk som erter/trolle andre, men som ikke tåler å bli ertet/trollet tilbake anser jeg som svært svake.

"weakness disgusts me"

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

 

Det forandrer seg nok flere ting, selv om det meste virker likt på overflaten.

Veldig store endringer over kort tid er ikke å anbefale heller.

 

There is nothing new under the sun, heter det. Svært lite har forandret seg de siste 6000 årene.

 

 

Både ja og nei. Alt etter hva du mener.

Lenke til kommentar

Både ja og nei. Alt etter hva du mener.

Teknologien har endret seg men det er de samme mekanismene som er i sving. Det har vært ei negativ utvikling de siste 200 år mtp befolkningsvekst og forbruk av ressurser, men med unntak av det og teknologien så er det lite nytt.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Pappa.

Makan til idiot.

 

Lenge tenkt på ny hovedbil. Han har hele tiden sagt to biler må selges først. Så kommer han nå "selge kun ene bilen." Dette sier han når en bil vi så på og var aktuell, som også hadde gått ned i pris, er solgt. Spyr. Sier det ene ene dagen og noe annet andre dagen, og gnir godt inn hvor billig og bra den prisen var for bilen vi så på. Blir vel sittende med dette Honda CRV vraket til dommedag.

Lenke til kommentar

Man har jo aldri så mye penger til å bruke på seg selv som når man bor hjemme hos mamma og pappa.

 

Amen! Bor fortsatt hjemme, men skal flytte ut når utdanninga jeg holder på er ferdig til høsten neste år.

Det største problemet er å spare nok penger. Selv med gode sparingsløsninger er det alltid lett å bruke litt ekstra siden du har få utgifter...

Lenke til kommentar

Animasjonsfilmer. Type pixar/disney. Samme formel hele tida. Samme story arc. Hver gang hender det at noen blir uvenner, så havner en karakter i trøbbel, så kommer den andre tilbake og redder dagen. (Sorry, spoila absolutt alle filmene)

Hele happy ending greia er også til å sovne av.

I

Og så er det Dreamworks som bare er tvers gjennom søppel. Minions derp derp. Bee Movie er tydelig lagd bare for hvitvasking av penger. Whyyyyy

Lenke til kommentar

Tenåringene som filmet og lo da en bevegelseshemmet tobarnsfar druknet i Florida, blir ikke straffeforfulgt.

https://www.aftenposten.no/verden/i/KV2oG/Tenaringer-filmet-mann-som-druknet---slipper-straff

Fyfaen, sykeste jeg har lest. Er det faen mulig.

 

Det har nok med forsikring å gjøre. I Florida/USA(?) er det slik hvis en mann på gaten skader seg og du hjelper personen til sykehus må du betale.

 

Forøvrig ganske ganske sykt å le og gjøre narr. Helt sykt. Kommer ikke over det, takk for link forresten.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...