Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg pga stress osv som gjorde at jeg kanskje takket nei til en ny leilighet...

 

Men forrige sted jeg så på fra samme folk rygget jeg bakover av... 

Og fikk ikke vite hvor stort det nye var på, men skulle gå å se, men av ulike årsaker pga konas helse så fikk vi ikke sett på det.

 

Og nå er kona sur på meg liksom.... Skjønner ikke den, jeg er litt var for å skrive under på ting når vi har en god leilighet fra før, og jeg er ikke overbegeistret for å flytte før jeg ser og vet hva jeg flytter til..

 

PES..

 

Er pissed fordi jeg ikke skjønte at GOT ikke gikk 2100 idag, så da lurer jeg på om jeg skal vente til 0300 eller se det i morra....

Lenke til kommentar

Irritert at ryggen sliter igjen, farvel til trening etter sommerferien, er det værste. Skulle tatt gresset og tur med båten også, nå står alt i limbo.

 

Hvordan det skjedde, har noia for torden og elektriske gjenstander, så dro ut kontakten til tv og anlegg før jeg dro på handletur. Da knapp noe i ryggen... Fælt hvor lite en stakkar skal tåle...

 

Og nå går det i Naproxen to ganger om dagen, og prøver å gjøre noen øvelser....

 

Skulle gjerne hatt bedre rygg.

Lenke til kommentar

Det irriterer at de serverer frokost, lunsj, middag på langdistanseflyvninger. Det burde vært middag, middag, middag.

 

Havnet en gang på 1 klasse til usa pga plassproblemer, og det var verre enn vanlige klassen. Fikk ikke fred til å sove en gang

fordi de trakket rundt med alskens serveringer og mas i ett sett. Var rett og slett plagsomt. 

Lenke til kommentar

Glemte å lese veeeldig nøye på bestillingen hos Skruvat. endte opp med 1 del, der jeg skulle ha 2. Ringte kundeservice for å spør om jeg hadde lest feil, eller om de hadde gjort en tabbe.  Stemmen i andre enden var en halvslakk kis som bare sukket og viste ingen tegn til service..

Viste seg at jeg hadde klart å overse et felt hvor det sto at det måtte bestilles 2 :hrm:  

Lenke til kommentar

Når man skjærer seg og ikke ser det engang. Var nede i postkassen for litt siden. Der lå det et sånt
valgkort. Når jeg tok det opp, ser jeg at det renner blod fra pekefingeren og griser til hele valgkortet.

Ringte kommunen og spurte om de kan sende et nytt, men det var nok å ha med ID sa de.
Kan ikke med beste vilje begripe hvor jeg har skjært meg. har jo ikke vært borti noenting. Merkelig. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...