Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

 

Huffda stakkars deg.

 

Stemming er noe alle gjør, og jeg gjør ikke ting alle gjør fordi jeg er jævlig tøffff

 

(Jeg er misantrop og hater meg selv)

 

 

Hvis du er så "tøff" kan du gjøre noe. Noe annet enn å klage på velferden.

 

 

Det var jo selvinnsikt på høyt nivå her, gi meg creds pleasee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blier som ikke kan dra seg forbi. Feks når du skal ta av til venstre, og en bil som kommer motsatt snegler

seg, ja sakker farten ser det ut som og sjåføren snur seg og glaner dumt på deg, i stedet for å meke seg forbi
så du kan få svingt over. Og noen ganger gjør det at luken til de neste bilene bak blir lukket.

Lenke til kommentar

Blier som ikke kan dra seg forbi. Feks når du skal ta av til venstre, og en bil som kommer motsatt snegler

seg, ja sakker farten ser det ut som og sjåføren snur seg og glaner dumt på deg, i stedet for å meke seg forbi

så du kan få svingt over. Og noen ganger gjør det at luken til de neste bilene bak blir lukket.

Det er bedre enn noen som prøver å kjøre forbi deg, også kræsje mens du ligger i 85 mph(fartsgrense)/(136 km/h).

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

Blier som ikke kan dra seg forbi. Feks når du skal ta av til venstre, og en bil som kommer motsatt snegler

seg, ja sakker farten ser det ut som og sjåføren snur seg og glaner dumt på deg, i stedet for å meke seg forbi

så du kan få svingt over. Og noen ganger gjør det at luken til de neste bilene bak blir lukket.

Det er bedre enn noen som prøver å kjøre forbi deg, også kræsje mens du ligger i 85 mph(fartsgrense)/(136 km/h).

 

 

Det er som regel alltid noe som er verre, og så? Irriterer at du syns det var et poeng for å liksom de-ritere det jeg skrev var irrterende. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Blier som ikke kan dra seg forbi. Feks når du skal ta av til venstre, og en bil som kommer motsatt snegler

seg, ja sakker farten ser det ut som og sjåføren snur seg og glaner dumt på deg, i stedet for å meke seg forbi

så du kan få svingt over. Og noen ganger gjør det at luken til de neste bilene bak blir lukket.

Det er bedre enn noen som prøver å kjøre forbi deg, også kræsje mens du ligger i 85 mph(fartsgrense)/(136 km/h).

 

 

Det er som regel alltid noe som er verre, og så? Irriterer at du syns det var et poeng for å liksom de-ritere det jeg skrev var irrterende. :roll:

 

I Norge er det ulovelig å kjøre i fra en ulykke, selv om du ikke er involvert, så ja det irriterer meg. Og her kan du bli dømt for mindre ting. Husk at landet drives på militære øvelser og firmaer.

 

Ja, man har faktisk frihet til å si det du vil her, men du kan bli bagged og dratt bort til en blacksite av CIA hvis du flekser den retten din. Samme som Norge, du har fri talerett, med mindre du sier noe om noen, plutselig "forbedret avhør" i fra NORSK side. "Enhanced interrogation" ble lovlig for PST for ikke så lenge siden. Dette er da kun i forhold til terroisme, mord og quislinger, men se på USA hvor mye kan bli puttet under PATRIOT act.

 

EDIT57: det er ikke så fjernt å tenke at noen endrer noe smågreier til store greier også tiltaler deg.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Folk som ringer fordi jeg er medlem et eller annet sted. Og som ikke tar meg av listene sine når jeg ber om det.

Enig. Det er jævlig irriterende når veldedige organisasjoner bruker masse penger på å sende meg post for å be om mer penger, heller enn å bruke pengene jeg allerede har donert på det formålet det var ment til.

 

Irriterende med veldedige organisasjoner som tror jeg vil gi fra meg alt av personlig informasjon og la dem trekke på kontoen min hver måned, heller enn å la meg gjøre større engangsdonasjoner på internett. Nei TAKK, jeg vil ikke fylle ut det skjemaet! Jeg vil helst bare donere på nett med enkelt betaling.

Lenke til kommentar

Fikk ikke posten i går og ikke i dag.

Ringte posten, de sa postmannen er syk.

 

Altså hva faen i helvete?

"Beklager en person er syk så du og resten får ikke posten din."

"Beklager Statoil, innkjøpssjefen vår er syk så prosjektet må vente."

 

Hva hvis personen dør og ikke kommer tilbake? Tar tid å ansette folk. Skal ørten hus få lide i flere dager fordi en jævla person er syk og Posten ikke har vikarer?

 

Posten, til å spy av. Helt latterlig! Dette er så dumt at det hører hjemme i avisen.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var oppe på butikken nettopp, og hadde med en pose  med 6 tomme pepsimax flasker.

Der står det en far med sønn og gulvet fullt av sekker med tomgods. Han ser  at jeg står der med posen
men sier ingenting. Så jeg spør: "Kan jeg bare få svippe i mellom med disse få flaskene?" og viser han posen.

"Men da må jeg stoppe.." sier han med bedrøvelig stemme, som å liksom markere at 'dessverre'..

På fullt alvor.
Måtte forklare han forsiktig med teskjeer hvordan det-ikke-var-noe-problem-er helt normalt-tar-bare-10-sek-du-bare tar-lappen-og-starter-på nytt. bla..
Sønnen sto der med flere lapper i hånden allerede.

Hallo. av og til kan man lure på hva "voksne" folk har fått utlevert til å tenke med. :roll:    

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I samme gata som: "Nå skal minstemann på 2 år få lov til å putte på de 70 myntene vi hadde i sparegrisen i myntautomaten på butikken! Denne automaten tar bare én mynt om gangen og det er midt i handle-rushen på lørdag! Så flink du er! Bare drit i all køen som oppstår!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...