Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig irriterende når folk vil jeg skal ta på telefonen deres. F.eks "se her, dette bildet" eller noe slik og vil at jeg skal holde telefonen og betjene den.

 

Nei takk. Jeg kan like gjerne holde kuken til alle du kjenner, gni på alle fittene til alle du kjenner og tørke alle du kjenner i rævva etter de har vært på do. Så ren er telefonen din.

 

Enda mer irriterende med folk som tar telefonen med til spisebordet, eller bruker den på restaurant eller liknende. Yukkie! Bruker du telefonen på kjøkkenet mens du lager mat? Vil du at vi skal bli matforgiftet? Du tar den vel også med på toalettet da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før; bruk "site:diskusjon.no <søkeord>" på google (uten "" og <>).

Denne måten er ikke i nærheten av å ha samme funksjonalitet som søkefunksjonen i phpbb 2. F.eks. kan man ikke vise som tråder, så hver side av en tråd vises som et eget treff. Å søke i kategorier er vanskelig, å søke bare i poster fra en spesifikk bruker er umulig, å søke bare i førstepost er umulig, osv...

Lenke til kommentar

Hvis man deltar i en eller annen diskusjon på internett, og man sier seg enig med en kommentar som noen andre har skrevet.

 

Så er det ofte en eller annen meningsmotstander som slenger ut beskyldninger om "strå mann" og som påstår at det er garantert er samme persom står bak alle de brukerne som er enige med hverandre...

Lenke til kommentar

Folk som brått stopper opp for å knyte skolisser på trange folksomme plasser som gangene på t-bane stasjoner.

Sikkert i slekt med de som tar første skritt av rulletrappa eller inn i butikken, for så å stoppe helt opp og ta en team briefing med de som er med og finne ut av hvor de skal hen.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er tatt tidligere så iriterer jeg meg over hodeningene flere politiske partier viser

Her det ikke fornuften , men prinsipet som tydeligvis gjelder

 

f.eks så viser SV den eholdningen ( ihvertfall før ) at de skulle ta de rike fordi de hadde mye penger , om kommune og statt hadde bruk for pengene brydde de seg ikke om 

samtidig så vet man at kommunen og stataten bruker my penger på bare tull

 

selv oppleverer jeg at  Norland fylkeskomune ikke respekter alle reisende på samme måte

da er det merkelig at mange på den en siden maser om at man skal bruke buss , båt ,tog eller trikk der det er mulig , og så er det de som skal reise som må tilpasse behovene til de grader i forhold til ankomsten .

 

f.eks så  må mange enten slutte litt før man er ferdig på jobb , elelr så må  man vente nesten en time på neste buss ,

Mens andre stedert går det delvis tomme busser hver tiende minutt samtidig som enkelte brukere klager på at bussen bruker for lang tid

At disse personene også legger inn unødvendige trange marginer er også iriterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...