Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

I samme gata som: "Nå skal minstemann på 2 år få lov til å putte på de 70 myntene vi hadde i sparegrisen i myntautomaten på butikken! Denne automaten tar bare én mynt om gangen og det er midt i handle-rushen på lørdag! Så flink du er! Bare drit i all køen som oppstår!".

Kunne blitt et bra stunt av Otto Jespersen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man skal tømme en tabell i phpMyAdmin så står det:

 

Du er i ferd med å AVKORTE en hel database! Vil du virkelig utføre "TRUNCATE ***"

 

Nei. Ikke database. Dere mener tabell.

Jeg må dermed trykke OK, og være småredd for å slette hele produksjonsdatabasen til en branch i et firma med 2k ansatte.

Lenke til kommentar

Når Taxinæringen i Norge blir truet av en mye bedre tjeneste (Uber), så prøver de ikke å gjøre sin egen tjeneste bedre, men går heller til storebror og sutrer.

Hvorfor er Uber så mye bedre på annet enn pris? Sjåførene må jo kunne leve av det og derfor er det mye billigere med Uber siden dem har ikke alle skattene & plikter en taxisjåfør har såvidt jeg vet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shoppegale forbrukerfaenskaper på butikk. Kjører til kjøpesenteret, fyller opp klesskapet med klær som ikke blir brukt, og handler mat for 378282 kr men spiser ikke halvparten. Er du fuckings dum?

 

Forby kasting av mat, innfør kvote på klær

Ei venninne av kjæresten kjøper konstant ting på tilbud som hun ALDRI bruker, kun fordi det er på tilbud. Hun skjønner ikke at hun faktisk taper penger på det. Hun har blant annet 3 støvsugere og titalls kjeler. Kjøleskapet er helt fullt bestandig. Da jeg var hos henne sist fikk jeg ikke plass til 1 ølboks engang.

Lenke til kommentar

http://www.adressa.no/digital/Hva-sier-det-om-deg-om-du-har-7000-uleste-e-poster-9958b.html

 

For en ikke-sak. Hva slags betydning har det? Er ikke som om jeg går å tenker "nå må jeg rydde i innboksen eller så får jeg aldri slappet av"

Hvorfor skal man sortere 7000 eposter som man ikke har lest?

Hvis de ikke skal leses, er det jo bare spam.

 

Innboksen har aldri betydd noe for meg. Har 18k uleste på hotmail, 6k uleste på gmail. 0 uleste på jobb da. Men det er fordi det er viktig?

Lenke til kommentar

 

Tror dere posten kom i dag?

 

Nope. Tredje dagen. Helt uakseptabelt, forbanna fitteselskap. Noen her tilbake i den tråden som mente de gjorde en god jobb? Kyss med i ræven.

Hva er du venter på Lami. hva har du kjøpt deg. :)

Bestilte meg en liten sak til kameraet. Skulle vært her mandag men. I dag kom litt av posten. Resten kommer vel når den kommer ...

Ser dog ut til at det jeg bestilte er borte i posten, så de skal sende på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...