Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tar seg nær eller gråter av å høre "den der var stygg/jeg synes ikke den, det de etc var noe fint!" Man det fuck up sier jeg bare. Om noen sier direkte til deg. Bunaden din var stygg, kjæresten din var stygg, er ungen din tilbakestående?

 

Altså, hva er det med at man skal hysje ned på noe man synes er stygt? "Man sier ikke ting høyt, Selvom man synes det er ufint. Da holder man bare munn og nikker"

 

Svake patetiske mennesker, klarer ikke å akseptere at andre synes ting er stygt men ikke du.

 

Skal man begynne å furte/gråte når noen synes at håret ditt ser ille ut eller de klærne du synes ser fint ut, ser egentlig helt latterlig ut.

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn finner vi oss i at det ikke brukes SI-enheter på visse ting fortsatt.

 

Hestekrefter er et godt eksempel. Gammeldags, intetsigende mål i seg selv, men vi har et såpass innarbeidet forhold til hva 10hk, 40hk eller 100hk innebærer.

 

TV-en oppgis i tommer, det samme med dekk og felg.

 

Har oversatt en oppskrift jeg arva hvor mengde mel, melk, sukker osv var oppgitt i antall kopper.

Lenke til kommentar

Tvilsomme mennesker som ødelegger verden for oss andre.

 

Voldelige, sure, gretne, vemmelige, stinkende, heslige, moralsk forkastelige.

Gamle erkenorske suringer. Skitne, uintegrerte utlendinger. Bitre ekle folk.

Uhøflige fitter som sniker. Parasitter.

 

Det er ikke så mange, men de er veldig tydelige. En ting de har til felles, når de kommer inn i et rom så ser alle "oppegående" på hverandre med avsky. "fyfaen så du han der eller"

 

 

(Jeg er ikke perfekt menneske selv men jeg er bare sur alene og ikke til bry for noen)

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...