Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når butikker ikke klarer å slå inn rabatt på ting de har store plakater om rabatt på. Dette skjer så ofte at det er ganske utrolig. Jeg betalte nettopp 12 kroner for mye for en jordbærkurv på Coop Extra (de smakte for øvrig ikke noe godt). Det burde være en selvfølge å legge tilbud inn i datasystemet slik at dette ikke kan skje. Butikker har ikke mange varer på tilbud.

Lenke til kommentar

 

 

Politiet kommer om du sier at naboen vifter med et våpen i hagen og at du føler deg truet

 

Kan vel ikke bare lyve noe sånt, uten at det får følger for deg? :hmm:

 

Du lyver ikke, du sier ikke pistol, men våpen og gressklipper er et våpen

 

 

Du tror ikke operatøren på andre siden ber deg spesifisere nærmere hva slags "våpen" det er snakk om? :-p

Lenke til kommentar

Skulle oppdatere iPhonen til dama med macen, da måtte jeg ha nyeste versjon av itunes tydeligvis.

Så jeg skulle sjekke updates i appstore og valgte iTunes, det eneste alternativet var "iTunes + OSX El Capitan upgrade"

 

Måtte tydeligvis oppdatere hele FORBANNA OPERATIVSYSTEMET for å oppdatere iPhonen.

Tok bare å fant nyeste versjon av iTunes på nettet i stedet. Faen så bakvendt.

 

Jeg kjøpte macbooken med dette operativsysemet. Jeg vil ha det jeg betalte for. Alle mine apps, programmer, plugins og drit funker med denne versjonen av OSX, jeg vet jeg får problemer når jeg oppgraderer pga at ikke alt støtter El Capitan. Så fuck off. Slutt å vær så jævlig påtrengende. Bare ta vekk support da for FAAEEN så jeg kan bruke denne versjonen på eget ansvar.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

 

Folk som uttaler Z som "see" på engelsk.

Du misliker sterkt amerikansk engelsk?

 

Nei, jeg misliker folk som ikke skjønner at da blir det forvirring mtp bokstaven C. Det er kun manglende forståelse for lytteren jeg reagerer på.

 

I situasjoner slik som flyradio hvor det er kritisk, så benytter man seg av dette alfabetet:

 

Alpha

Bravo

Charlie

Delta

Echo

Foxtrot

Golf

Hotel

India

Juliett

Kilo

Lima

Mike

November

Oscar

Papa

Quebec

Romeo

Sierra

Tango

Uniform

Victor

Whiskey

Xray

Yankee

Zulu

 

Jeg bruker det ofte selv om jeg er norsk. Jeg kan det utenatt, kanskje noe å lære seg? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

En bekjent som syns det er greit å ringer i tide og utide for å pjatte om sine greier, mens han sier at jeg må varsle han på melding først hvis det skulle være noe.

Du må forklare han TYDELIG at slik GOD kommunikasjon fungerer så bør man prøve å ligge på 50% hva angår dele å lytte.Folk som bare deler sin dritt men aldri vil lytte, er et problem. Gi dem klar beskjed om at det ikke er aktuelt å fortsette slik...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Skulle oppdatere iPhonen til dama med macen, da måtte jeg ha nyeste versjon av itunes tydeligvis.

Så jeg skulle sjekke updates i appstore og valgte iTunes, det eneste alternativet var "iTunes + OSX El Capitan upgrade"

 

Måtte tydeligvis oppdatere hele FORBANNA OPERATIVSYSTEMET for å oppdatere iPhonen.

Tok bare å fant nyeste versjon av iTunes på nettet i stedet. Faen så bakvendt.

 

Jeg kjøpte macbooken med dette operativsysemet. Jeg vil ha det jeg betalte for. Alle mine apps, programmer, plugins og drit funker med denne versjonen av OSX, jeg vet jeg får problemer når jeg oppgraderer pga at ikke alt støtter El Capitan. Så fuck off. Slutt å vær så jævlig påtrengende. Bare ta vekk support da for FAAEEN så jeg kan bruke denne versjonen på eget ansvar.

Jøss, trodde MAC var problemfritt jeg  :dremel:  :green:

Lenke til kommentar

 

 

 

Folk som uttaler Z som "see" på engelsk.

Du misliker sterkt amerikansk engelsk?

 

Nei, jeg misliker folk som ikke skjønner at da blir det forvirring mtp bokstaven C. Det er kun manglende forståelse for lytteren jeg reagerer på.

 

I situasjoner slik som flyradio hvor det er kritisk, så benytter man seg av dette alfabetet:

 

Alpha

(...)

Zulu

 

Jeg bruker det ofte selv om jeg er norsk. Jeg kan det utenatt, kanskje noe å lære seg? :)

 

Jeg bruker det daglig i jobben min. Det er veldig nyttig. Det kan være vanskelig å høre forskjell på bokstaver når man hører stemmen gjennom hodetelefoner. Bruker man bokstaveringsalfabetet er det aldri noen tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...