Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At barna i barnehage må pine seg gjennom historier fortalt bhglærere som ikke kan norsk, hopper over ord, stammer og uttaler feil. Trist syn må jeg bare si.

Jeg trodde det var et krav med god norsk muntlig. Tydeligvis ikke.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

 

Hvorfor det? er jo som det skal være det.

 

Ble forbannet jeg, når de la pakker oppi som stakk opp eller la de oppå/ved siden av postkassa. wtf?? tenk om vi ikke var hjemme,

måtte gi dem beskjed flere ganger for å slutte med det.

Lenke til kommentar

 

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

 

Hvorfor det? er jo som det skal være det.

 

Ble forbannet jeg, når de la pakker oppi som stakk opp eller la de oppå/ved siden av postkassa. wtf?? tenk om vi ikke var hjemme,

måtte gi dem beskjed flere ganger for å slutte med det.

 

Det var brevpost da, trur jeg vet hva det er :)

Lenke til kommentar

Jeg trur ikke kravet er noe mer enn "Å?! Du er villig til å jobbe for en lærerlønn?! Du har jobben!".

 

Vi burde få læreryrket til å bli noe attraktivt og respektert. Mer penger er en start.

Jeg vet ikke med ungdomsskole og det. Men barnehagetiden er trossalt barnas viktigste fase i livet hvor de lærer å snakke, utvikle språket og ta med seg historier de hørte i barnehagen.

Derfor skulle jeg tro at det er krav om nordk. Helt utrolig, var helt forferdelig i dag i bhg.

En russer fortalte historie, alle barna var ikke med. Jeg tok over, alle barna var med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

Jeg har bestilt til døra over 10 ganger, alle ganger har det vært "Forsøkt levert" mens jeg har vært hjemme og bokstavelig talt har hatt døren min åpen, og husnummer som du ikke kan unngå å se i fra veien. De gir faen og bare kjører alt opp på postkontoret. (Bor i hus)

 

DHL derimot, de ringer og spør hvis de ikke finner deg.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Fikk en hente lapp om en pakke, den var for stor for postkassen min. tullinger

Fått det selv og de blir ankomstregga på postkontoret... og i flere av mine tilfeller var de ankomstregga på postkontoret FØR lappen i det hele tatt var kommet i postkassa. Så de hadde ikke forsøkt engang å se om det gikk i postkassa og var selv hjemme.

Lenke til kommentar

 

Når nettbutikker ikke pakker inn varen, så alle kan se hva man har kjøpt.

 

Hvem nettbutikk gjør sånt?

Og nå: Obs! Bygg.

 

Idioter. Spesielt når de bruker PostNord, som tar seg frihet til å skrive på pakken.

 

Komplett gjør dette med. Spillkonsoller. Veldig interessant ved nylanseringer når alle vil ha varen :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...