Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, er Titan X. Men jeg tror jeg går gjennom EVGA. Er ikke sikker på om jeg kan reklamere på det lenger. Ja, kjøpt hos Komplett. Vet de er bra.

Du har vel hørt om norsk kjøpslov ? Forøvrig kan du ikke velge fritt selv. De aller flest produsenter óg importører vil alltid henvende deg til en butikk, og som regel der du handlet varen.
Jo, jeg kan velge. De foretrekker at du går gjennom dem ved slike saker.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Når man er veldig sulten, men må på butikken først. Det er ett av de største tiltakene altså, haaat.

Takk gode gud for øl... Flytende brød er genialt  :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Det irriterer meg at skiltene for "stans forbudt" og "parkering forbudt" er så like. Selv etter at jeg har kjørt rundt siden 2002, sliter jeg med forskjellen, så hver gang jeg ser et slikt skilt, verken stanser eller parkerer jeg.

Søk om lovendring... Alle stans forbudt skilt kan monteres langs Autobahn for null misforståelser. Alle parkering forbudt endres til parkering forbudt om du sitter i bilen :)

Lenke til kommentar

Når jeg drar en fil over på airdrop på macbooken for å sende til iMacen, så kommer det opp en dialogboks som spør om jeg er vil sende fila.

 

"Vil du sende denne filen? Var det virkelig meningen at du skulle sende denne, du dro fila bestemt fra skrivebordet over til airdrop ikonet, var det med vilje? Er du 100% sikker? Tenk om du sender feil fil, hvilken katastrofe! Jeg må jo bare spørre deg for å være sikker.

Og forresten, jeg må poppe opp en dialogboks og spørre om du vil godta denne filen på iMacen i andre enden av rommet også, selv om vi har sendt filer tusenvis av ganger fra og til hverandre"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...