Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtubere irriterer meg, da spesielt norske aspirerende youtubere.

Føler at mange av disse folka går rundt og tror de er rockestjerner uten å ha oppnådd noe særlig, fordi de menger seg med de som har oppnådd mer og er en del av samme miljø.

 

Å kalle seg "norsk youtuber"  er i de fleste tilfeller som å spille fotball etter skoletid og ta til seg tittelen "norsk fotballspiller", som om man lever av det.

 

"men man må ikke leve av det for å være youtuber, man trenger bare å laste opp content"

Så, mamma er youtuber da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Folk som kaster fra seg søppel og skrot ute i naturen.  :realmad:

           

 Eller rett ut av bil-vinduet - mens bilen deres fremdeles er i fart...

 

Så enig.

 

Veps/humler irriterer.

Dem må absolutt inn alle dører å vinduer som er åpne, hva i alle dager vill dem inn her etter?...

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

 

Er ikke sporing på brev og ikke alltid på pakker heller

Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

 

Er ikke sporing på brev og ikke alltid på pakker heller

 

Det er sporing på rekommanderte sendinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Voldelige, sure, gretne, vemmelige, stinkende, heslige, moralsk forkastelige"

 

Skulle tro det var denne karen du beskrev , ho ho :

 

Lenke til kommentar

Snip

Ikke for å starte noe, men det er noen youtubere som faktisk er veldig jordnære og genuine. De jeg ser på er i alle fall det. Vet ikke med norske, siden jeg ikke ser på noen av dem, men det kan det godt hende du har rett i. Selvfølgelig finnes det youtubere av den store sorten som oppfører seg som dritt, både mot fans og andre youtubere. Men sånn er det i alle miljø. Sånn er det i musikkbransjen, filmbransjen og andre slike miljø. Det vil alltid være uhyggelige mennesker, og det vil være noen gode.

Lenke til kommentar

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

 

 

 

Joda, er  sporing på denne sendingen også og har sporet det internasjonalt, men ikke lokalt enda. Poenget mitt var ikke sporingen, men at bestillinger fra utlandet må ta så lang tid. Men takk for tips om appen, skal prøve den. :thumbup:

 

 

Edit/supplement: Når snakker jeg kun for egen del og handel fra Ebay: det er ikke alltid er sporing på pakker og brev, rekommandert eller ei. Det spørs helt an på hvilken måte selgeren sender på eller om vedkomende oppgir sporing når bestillingen er sendt. Fra offentlige nettbutikker pleier man å ha valg om å få bestillingen sendt med sporing eller ikke.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

 

 

 

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

 

Er ikke sporing på brev og ikke alltid på pakker heller

 

Det er sporing på rekommanderte sendinger.

 

Har fått rekommanderte brev fra kina uten sporing

Lenke til kommentar

 

Folk spiser pannekaker så forskjellig

Du virker å ha ganske lav terskel for hva som irriterer deg, så jeg burde kanskje ikke bli overrasket. Men hva i alle dager er irriterende med det?

 

Finnes ikke en tråd for ting som irriterer meg littegrann.

 

Jeg liker å lage mat til folk som er på besøk og servere, men pannekaker er visst en individuell greie så det er bare å glemme å presentere de slik jeg tenker... Synd da pannekaker med ferske jordbær, blåbærsyltetøy og bacon osv er ytterst fantastisk.

Men, neida, smør og sukker??

Lenke til kommentar

 

 

Folk spiser pannekaker så forskjellig

Du virker å ha ganske lav terskel for hva som irriterer deg, så jeg burde kanskje ikke bli overrasket. Men hva i alle dager er irriterende med det?

 

Finnes ikke en tråd for ting som irriterer meg littegrann.

 

Jeg liker å lage mat til folk som er på besøk og servere, men pannekaker er visst en individuell greie så det er bare å glemme å presentere de slik jeg tenker... Synd da pannekaker med ferske jordbær, blåbærsyltetøy og bacon osv er ytterst fantastisk.

Men, neida, smør og sukker??

 

Hva med denne tråd, blir du irritert på den da.? :)

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vet ikke om jeg skal være glad eller sur for at folk på Ebay sender pakker og brev som rekommandert. Sikkert greit nok som en slags sikkerhet, men ulempen at det tar lengre tid enn vanlig sending. Ikke nok med det så man i tillegg vente par dager ekstra på Posten som må sende egen hentelapp for slik sending. Tålmodighet er en prøvelse.

Det er sporing på slike pakker. Hvorfor ikke bare bruke Postens app på telefonen som sier fra når pakka har kommet frem? Da slipper du å vente på hentelapp.

Er ikke sporing på brev og ikke alltid på pakker heller

Det er sporing på rekommanderte sendinger.

Har fått rekommanderte brev fra kina uten sporing
Ok. Da har jeg vært heldig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...