Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis besteforeldrene mine får noe sånt i posten, skal jeg få dem til å sende tilbake et brev som sier at slik usselhet i Jesu navn har fått dem til å melde seg ut av menigheten og statskirken, og reservert plass på krematoriet i stedet.

 

EDIT: Bibelselskapet er forresten ikke en del av statskirken.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hvordan løser bankene det hvis man er i dyp gjeld når man dør? F.eks har 2 millioner i huslån og bor på landet i et hus som har en markedsverdi på 0,5 millioner grunnet plasseringa? Og ikke har noen arvtagere?

Da er det vel kausjonisten som overtar lånet? Man må jo ha dette for å innvilge store lån må man ikke?

Lenke til kommentar
Bondevik klarerte asylnekt

 

Både statsminister Kjell Magne Bondevik og fleire andre regjeringsmedlemer var involvert før Erna Solberg instruerte UDI om å nekte Vanunu asyl.

Kanskje ubegrunnet men ideen om at det var på grunn av Israels posisjon i bibelen, som ble avgjørende for behandlingen i Krf kommer overraskende fort.

Pardoksalt når en som whistel-blower forteller om en gryende atomnasjon, blir avvist av en som i dag driver Oslosenteret for Fred og menneskerettigheter.

"Fredspersonen" Bondevik sendte også norske jagerfly på ulovlig krigføring mot Serbia. At denne mannen kan ha noe som helst troverdighet i å hevde betydningen av lov og rett, internasjonalt samarbeid og FN, ser jeg på som komplett umulig.

Lenke til kommentar
Herrejemini, sitter og ser på TV2 hvor "Liv Astrid" har gått opp i vekt. Dette er visstnok kjæresten sin feil.

 

"Liv Astrid har gått opp 15 kilo fordi Tony ikke endrer kostholdet sitt" presterer programlederen å si. Jeg gir meg over. Makan til søppeljournalistikk.

 

Når TV2 lukter sommer kommer all dritten. TV2 er kjent for det, ihvertfall i mine øyne. Er bare dritt på TVen om sommeren.

Lenke til kommentar
Når TV2 lukter sommer kommer all dritten. TV2 er kjent for det, ihvertfall i mine øyne. Er bare dritt på TVen om sommeren.

Det er vel fordi alle er ute og gjør alt annet enn å se på TVen om sommeren, så TV2 gidder ikke sende dyre (og bra) ting, da vil de bare tape penger.

Lenke til kommentar
"Fredspersonen" Bondevik sendte også norske jagerfly på ulovlig krigføring mot Serbia. At denne mannen kan ha noe som helst troverdighet i å hevde betydningen av lov og rett, internasjonalt samarbeid og FN, ser jeg på som komplett umulig.

Første statsminister etter '45 som sendte landet i krig var en prest.

Sier det mest om statsministerene før han eller om prester? :whistle:

Lenke til kommentar
"Fredspersonen" Bondevik sendte også norske jagerfly på ulovlig krigføring mot Serbia. At denne mannen kan ha noe som helst troverdighet i å hevde betydningen av lov og rett, internasjonalt samarbeid og FN, ser jeg på som komplett umulig.

Første statsminister etter '45 som sendte landet i krig var en prest.

Sier det mest om statsministerene før han eller om prester? :whistle:

 

Det sier vel bare at landet er i lomma på USA.

Lenke til kommentar
Herrejemini, sitter og ser på TV2 hvor "Liv Astrid" har gått opp i vekt. Dette er visstnok kjæresten sin feil.

 

"Liv Astrid har gått opp 15 kilo fordi Tony ikke endrer kostholdet sitt" presterer programlederen å si. Jeg gir meg over. Makan til søppeljournalistikk.

Er ikke dette reklamen for TV2-programmet "Sunt og Godt"? Mulig at du syns påstanden er drøy, men så er det vel heller ikke journalistikk.
Lenke til kommentar
Herrejemini, sitter og ser på TV2 hvor "Liv Astrid" har gått opp i vekt. Dette er visstnok kjæresten sin feil.

 

"Liv Astrid har gått opp 15 kilo fordi Tony ikke endrer kostholdet sitt" presterer programlederen å si. Jeg gir meg over. Makan til søppeljournalistikk.

Er ikke dette reklamen for TV2-programmet "Sunt og Godt"? Mulig at du syns påstanden er drøy, men så er det vel heller ikke journalistikk.

 

Det var i selve programmet, ikke noe reklame. Programlederen konkluderte rett og slett med at grunnen til at hun gikk opp i vekt var at kjæresten spiste chips og snop. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...