Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Når jeg er på PvP, får jeg automatisk PvP-armor...er dette armor man kan bytte ut selv, eller får alle det samme standard armoret (da blir det vel likt for alle og alle har like stor sjanse til å vinne :S)? Er dette noe som man kan skaffe seg i PvE og equippe når man skal ta PvP?

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1272662.jpeg

 

Sånn skal det se ut, veldig morsomt å spille på FS når det er slik + det tar år og dager å komme inn.

Så derfor anbefales ikke FS på dette tidspunktet, om du skal WvW.

 

Jeg startet å spille der, men som du sier 1 time i kø for å se på at hele serveren springer rundt som idioter. Nei takk. Skal prøve Whiteside Ridge nå. Noen andre som spiller der som vil spille WvWvW, add Krykke!

Lenke til kommentar

1272662.jpeg

 

Sånn skal det se ut, veldig morsomt å spille på FS når det er slik + det tar år og dager å komme inn.

Så derfor anbefales ikke FS på dette tidspunktet, om du skal WvW.

 

Jeg startet å spille der, men som du sier 1 time i kø for å se på at hele serveren springer rundt som idioter. Nei takk. Skal prøve Whiteside Ridge nå. Noen andre som spiller der som vil spille WvWvW, add Krykke!

Joine en WwW guild = profit? vil tro at på alle servere med kun randoms så vil de løpe rundt som hodeløse kyllinger og følge massene bortover så lenge ingen leder folket

Lenke til kommentar

Det er alltid hyggelig å oppleve hvor hjelpsomme folk er i det spillet her. Det var et point of interest en god del folk slet med å finne, og chatten var full av spørsmål om den.

 

Så kom det en kar å ba alle om å møte han, så viste han en haug av oss hvordan man kom til den. Som en barnehagetante og småbarn, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig så liker jeg PvE best, men gjør også litt PvP (WvWvW) når jeg kan få til noe organisert med guilden. Jeg begynner å bli voksen (32 år) og noe som er meget viktig for meg i et MMO er at verdenen inne i spillet føles levende og gir deg respons tilbake. Det vil si events osv..

 

Jeg går gjerne tilbake i et startområde for å gjøre events, og ta del i å gjøre Tyria til en verden som virkelig lever. Gjør også en del dungeons med guildet, samt noe organisert PvP. I tilegg er jeg en noe utradisjonell spiller som trives med å "grinde" eller bedre sagt bruke "hele" den fantastiske verdenen i GW2, jeg ferdes som tidligere sagt, mye rundt for og oppleve Tyria (uten at jeg har noen mål).

 

Når det gjelder gear så har man 4 valg, kjøpe for ingame currency fra Trading Post (Auction House), Crafte, kjøpe for karma eller gjøre explorable dungeons. Alt av Exotic gear har samme stats, uansett hvor du anskaffer det. Det GW2 har fokusert mye på er at det er det visuelle ved armoren som er viktig, ikke hvor bra stats du har på utstyret ditt. Etter min mening er dette et genialt fokus. Hvis du for eksempel velger å legge arbeid i å anskaffe deg (crafte) Legendary utstyr, så vil dette ha samme stats som exotic gear, men det visuelle vil være unikt.

 

Jeg tror det er veldig viktig å poengtere at GW2 ønsker ikke at det skal være noe utstyr jag for spillerne, det skal ikke være veldig vanskilig å anskaffe "exotic" utstyr som har det beste statsa. Men hvis du ønsker utstyr som skiller seg ut, som er unikt i utseende, da må du regne med å bruke tid og currency på å nå det målet.

 

 

Når det gjelder server med fokus på WvWvW er det Far Silverpeaks som vil være det naturlige valget for Norske gamere. Det er mange fra Norden som spiller på den serveren, og det er godt organisert. Jeg spiller selv på Desolation. Dette er også en av de serverne med best organisert WvWvW, men denne serveren har en stor anndel av Engelske spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Piken Square her

 

Når jeg er på PvP, får jeg automatisk PvP-armor...er dette armor man kan bytte ut selv, eller får alle det samme standard armoret (da blir det vel likt for alle og alle har like stor sjanse til å vinne :S)? Er dette noe som man kan skaffe seg i PvE og equippe når man skal ta PvP?

 

anyone?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Piken Square her

 

Når jeg er på PvP, får jeg automatisk PvP-armor...er dette armor man kan bytte ut selv, eller får alle det samme standard armoret (da blir det vel likt for alle og alle har like stor sjanse til å vinne :S)? Er dette noe som man kan skaffe seg i PvE og equippe når man skal ta PvP?

 

anyone?

 

Alle har like bra gear i pvp. Du kan bytte type gear (condition til crit o.l), men det går på skill, ikke på gear. Du kan få masse forskjellige skins gjennom høyere glory-rank som du kan legge i en egen pvp-garderobe i The Mist.

Lenke til kommentar

Piken Square her

 

Vi er to andre som også spiller på Piken Square.

 

Ikke så høy population, så på dagtid sliter vi i WvW, men i peak hours så er vi gode og har gjerne halv kartet. Men overall så går det ikke så bra, pga resultater utenom peak hours. Ikke nevneverdig kø heller, lengste jeg har stått i kø er 10m eller no

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet om valgene man tar i main quest har veldig mye å si? Gjør det bare at man løser de sammen questene på forskjellige måter, eller kan jeg faktisk gå glipp av kule ting ved å velge feil?

 

Jeg spiller som en Norn Warrior, og har til nå (level 38 quest) valgt Durmand Priory på alle valgene fordi hans fremgangsmåte virket mer fornuftig, men når jeg nå måtte velge order følte jeg heller at Vigil var mer passende for en warrior. Noen som kan fortelle meg om jeg kanskje hadde fått mer spennende quests ved å velge Vigil fra starten av?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Det er én regel som ser ut til å gjelde i alle MMO'er: PVP spillerne som tror de er badass ruller alltid "evil faction", og på en server med et tøft navn. Det var grunnen til at jeg startet på Underworld og selv om jeg nesten aldri spiller PVP så har vi så langt dominert alle vi har møtt så vidt jeg husker. Og nytt godt av bonusene i PVE vil jeg tro.

Lenke til kommentar

stoppa seg på level 42 for meg. Ble kun free tournament etter det med to kompiser (man kan signe opp til tournament alene om man vil, men anbefalt med flere seff.)

 

Har nå fullt armageddon sett , og vigil våpen i mists etter 4 dager med maks 2 timer spilling. Tournament er virkelig morsomt folkens, anbefales!

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet om valgene man tar i main quest har veldig mye å si? Gjør det bare at man løser de sammen questene på forskjellige måter, eller kan jeg faktisk gå glipp av kule ting ved å velge feil?

 

Jeg spiller som en Norn Warrior, og har til nå (level 38 quest) valgt Durmand Priory på alle valgene fordi hans fremgangsmåte virket mer fornuftig, men når jeg nå måtte velge order følte jeg heller at Vigil var mer passende for en warrior. Noen som kan fortelle meg om jeg kanskje hadde fått mer spennende quests ved å velge Vigil fra starten av?

 

Mer spennende missions eller ikke vil vel i høyeste grad være subjektivt. Nå har jeg bare spilt gjennom storyen en gang hittil (valgte Order of Whispers siden jeg spiller necro), men litt varisjon vil det jo være ved å velge annerledes. Hvis du er interessert i spille alt characters så har du jo muligheten til å velge de andre på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...