Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen heller, hvorfor i helvette trenger de å ha achievements på pvp jumping puzzlene hadde vært nok med chest der, om de absolutt skulle ha dem der så sette opp en portal som kan cappes av et team.

Jeg er av typen som tenker "gotta catch them all" når det kommer til achievements men de i pvp områdene er jo klin umulig med pre purbertale unger som sitte med en boner for at de kan vente ved slutten av puzzelet å ganke alt de kommer over

 

PVP er pvp, og det er da tøft at man har denne type utfordring(pvp+puzzle). Og hvis man utforsker litt finner man også veldig effektive måter å angripe folk som camper kista ;)

 

Eneste problemet slik jeg ser det skulle vært at man hadde 2 nye achivments for "100% pve" og "100% pvp", så ikke alle achivment entusiater ble drevet til en spilleform de ikke liker.

Lenke til kommentar

Må få chars'a dine opp i level! :)

 

Begynt å merke at både utfordringer og fun factor har begynt å gå opp rundt lvl 35-40. Kan virke som 1-30 er litt "training wheels" modus.

 

Jeg har hørt så mye ifra så mange om at 'endgame' nesten ikke eksisterer i Guild Wars 2, så man kan trygt si at jeg koser meg med det innholdet som eksisterer nå, og forsøker å drøye det :) Det er ikke så mye variasjon i spells og abilities heller uten å bytte våpen stadig, så jeg liker å spille alle klassene samtidig. Men jeg gleder meg nå til level 30 og min første dungeon. Begynner å bli farlig nære :) Jeg har dessuten i tillegg til en grundig utforskning av startområdene for rasene bare dratt én gang over Diessa Plateau og Kessex Hills, så jeg har massssse igjen selv om jeg spiller med hele åtte karakterer :) Hadde jeg feid gjennom til 80 er jeg redd for at jeg hadde vært litt lei av GW2 allerede.

Lenke til kommentar
...

Ghostpaw - Level 28 Charr Warrior

Talathion - Level 26 Sylvari Thief

Thetra - Level 23 Norn Engineer

Koribanth - Level 23 Norn Guardian

Zipzi - Level 21 Asura Elementalist

Esmeralde - Level 20 Human Mesmer

Growk - Level 19 Charr Ranger

Korvenus - Level 20 Human Necromancer

...

 

Du har jo fått en god intro på alle "yrkene". Hvilke liker du best?

Lenke til kommentar
Du har jo fått en god intro på alle "yrkene". Hvilke liker du best?

 

Vanskeligere å si enn man kanskje skulle tro :)

 

For meg spørs det mest på våpen og abilities. Noen er gørrkjedelige, de fleste er litt "meh", men jeg synes hver profession har minst ett våpensett som har vært morro. Jeg pleier å velge ett single-target våpen og et AOE våpen for hver character.

 

Kjører følgende

Warrior - 2h hammer & rifle

Thief - shortbow & pistols

Engineer - Rifle (& flamethrower skill slot)

Guardian - Greatsword & scepter/focus

Elementalist - Daggers & Staff

Mesmer - Staff & Greatsword

Ranger - Shortbow & Longbow

Necromancer - Staff & Scepter/focus (likte imidlertid bare staff)

 

Jeg trodde etter beta at guardian var kjipt, men det endte opp med å være en av de morsomste. Engineer med flammekaster er morro 24/7 av en eller annen grunn. Herlige abilities. Og elementalist har utrolig mye variasjon i gameplay og kan fylle mange forskjellige roller.

 

Måtte jeg velge én ville det enten være flamethrower engineer eller thief med shortbow og clusterbomb. Utrolig kraftige våpen og episke grafiske effekter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20 FPS på min 13" laptop til 2999,-

 

Intel Celeron B820 @ 1.7Ghz

Intel Graphics HD 2000

4GB ram

 

Aldri trodd jeg skulle klare å spille GW2, så jeg er meget positivt overrasket.

 

20 FPS er vel ikke spillbart :p Jeg må ha minimum 50, spørs hvilket spill, men helst 60+. Derfor jeg ikke spiller Guild Wars.... Macbook Pro 13 2010 modell... :(

Lenke til kommentar

Er relativt ny som Guardian så jeg har et par spm som jeg håper på at noen her kan hjelpe meg med.

 

* Retaliation - Reflect incoming damage back to its source

Regner med at dette ikke er 100% damage return, har lest at det er 33% og at det scaler på power. Er dette verdt å ha på en ikke rein support eller power build?

 

* Purging Flames og Cleansing Flame - Remove conditions from allies.

Hvor mange con fjerne disse? Er det kun fra Allies eller også fra caster?

 

* Healer's Retribution - Gain 3 seconds of retaliation when useing a heal skill

Gjelder denne KUN på heal på tast 6 eller også andre heals? Har speccet slik at meditation healer.

 

* Av erfaring, hvor mye + healing er "nokk" ? Min build fokuserer ganske mye på heal, men jeg har ofret en del vitality på det. Har no 923 healing power og lurer på om det er "nokk" eller "for mye/lite". Har kun 11k Hp.

Lenke til kommentar
Faen heller, hvorfor i helvette trenger de å ha achievements på pvp jumping puzzlene hadde vært nok med chest der, om de absolutt skulle ha dem der så sette opp en portal som kan cappes av et team. Jeg er av typen som tenker "gotta catch them all" når det kommer til achievements men de i pvp områdene er jo klin umulig med pre purbertale unger som sitte med en boner for at de kan vente ved slutten av puzzelet å ganke alt de kommer over
PVP er pvp, og det er da tøft at man har denne type utfordring(pvp+puzzle). Og hvis man utforsker litt finner man også veldig effektive måter å angripe folk som camper kista ;) Eneste problemet slik jeg ser det skulle vært at man hadde 2 nye achivments for "100% pve" og "100% pvp", så ikke alle achivment entusiater ble drevet til en spilleform de ikke liker.

 

Eller betal/overtal en mesmer om å gjøre det for deg og plassere ut portal slik at du kan porte opp.

Lenke til kommentar

20 FPS på min 13" laptop til 2999,-

 

Intel Celeron B820 @ 1.7Ghz

Intel Graphics HD 2000

4GB ram

 

Aldri trodd jeg skulle klare å spille GW2, så jeg er meget positivt overrasket.

 

20 FPS er vel ikke spillbart :p Jeg må ha minimum 50, spørs hvilket spill, men helst 60+. Derfor jeg ikke spiller Guild Wars.... Macbook Pro 13 2010 modell... :(

 

Jeg har 30 fps med alt på max/ultra bortsett fra shadows som står på high. 1920x1080. Det lagger ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

* Healer's Retribution - Gain 3 seconds of retaliation when useing a heal skill

Gjelder denne KUN på heal på tast 6 eller også andre heals? Har speccet slik at meditation healer.

Basert på erfaringer fra traits som thief gjelder dette kun 6.

Lenke til kommentar

20 FPS på min 13" laptop til 2999,-

 

Intel Celeron B820 @ 1.7Ghz

Intel Graphics HD 2000

4GB ram

 

Aldri trodd jeg skulle klare å spille GW2, så jeg er meget positivt overrasket.

 

20 FPS er vel ikke spillbart :p Jeg må ha minimum 50, spørs hvilket spill, men helst 60+. Derfor jeg ikke spiller Guild Wars.... Macbook Pro 13 2010 modell... :(

 

Jeg har 30 fps med alt på max/ultra bortsett fra shadows som står på high. 1920x1080. Det lagger ikke i det hele tatt.

 

Når man er vant med 50-120 fps så er det slitsom med 20-30, bruker faktisk å få vondt i hodet. Men det er vel sånn at når man har kun spilt med crappy pc så går det greit uansett FPS.

Lenke til kommentar

20 FPS på min 13" laptop til 2999,-

 

Intel Celeron B820 @ 1.7Ghz

Intel Graphics HD 2000

4GB ram

 

Aldri trodd jeg skulle klare å spille GW2, så jeg er meget positivt overrasket.

 

20 FPS er vel ikke spillbart :p Jeg må ha minimum 50, spørs hvilket spill, men helst 60+. Derfor jeg ikke spiller Guild Wars.... Macbook Pro 13 2010 modell... :(

 

20 fps er spillbart. Nyere spill virker av en eller annen grunn veldig smooth med 30 fps. Er sikkert noe motion blur involvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Legger ikke så mye merke det i type MMO generelt.

Husker det ikke var så gale å spille WoW heller rundt 30FPS, samme med WAR og TSW.

 

Det viktigste i bunn og grunn er at det er stabilt 30 FPS, får du drops på godt under 20, da merkes et jo godt.

Lenke til kommentar

Synes det er helt forferdelig i de fleste spill. Og ja, det gjelder også Guild Wars 2 og er derfor jeg ikke spiller det.

 

Jeg er absolutt ikke vant med crappy pc. Vanligvis spiller jeg spill med godt over 80 fps, og opplever 30 som utrolig hakkete. Men ikke GW2 av en eller annen grunn. Kanskje Fraps viser feil? o.O

 

Kan vel være at fraps viser feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...