Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Må si Arenanet sin sikkerhet virker helt latterlig.

Hvordan kan så mange ha fått tak i så mange brukernavn over kort tid?

 

Med tanke på hvor mange forum, spill og andre tjenester som har blitt hacket den siste tiden er vel ikke det så rart når de er såpass mange som bruker samme brukernavn/epost og passord for alt.

Når slike databaser hackes legges brukernavnene/epostene og passordene til en evig lang liste over brukernavn og passord som systematisk og automatisk testes mot alt som kan generere penger, for eksempel paypal, epost-tjenester, WoW, D3, GW2, osv.

 

Nå sier jeg ikke at det er umulig at informasjonen kan stamme fra ArenaNet, men ser det som mer sannsynlig at informasjonen som brukes allerede var i "hackernes" hender lenge før GW2 ble sluppet.

 

Personlig synes jeg ArenaNets system for å blokkere innloggingsforsøk fra en vesentlig forskjellig lokasjon ser ut til å være svært effektiv. Grunnen til at så mange har mistet accounten sin er vel at ikke alle fikk aktivert denne funksjonen da den ikke var aktivert de første dagene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen spørsmål vedrørende å gi navn til karakterer og litt engelsk gramatikk. :) Jeg liker å kalle mine karakterer for noe som gjennspeiler egenskaper ved karakteren slik at jeg kan litt rollespille. Det jeg lurer på er hva er mest riktig å bruke:

 

Feks. White Lion eller The White Lion. Dvs er det feil å bruke The foran navnet? eller er begge alternativene riktig? Det går på om han vil ha med bestemt form eller ikke, ikke sant?

 

Kommer an på om du er den hvite løve, som i en person med et kallenavn, eller om du er en hvit løve, så det jeg ville valgt i din situasjon er The White Lion

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål vedrørende å gi navn til karakterer og litt engelsk gramatikk. :) Jeg liker å kalle mine karakterer for noe som gjennspeiler egenskaper ved karakteren slik at jeg kan litt rollespille. Det jeg lurer på er hva er mest riktig å bruke:

 

Feks. White Lion eller The White Lion. Dvs er det feil å bruke The foran navnet? eller er begge alternativene riktig? Det går på om han vil ha med bestemt form eller ikke, ikke sant?

 

Kommer an på om du er den hvite løve, som i en person med et kallenavn, eller om du er en hvit løve, så det jeg ville valgt i din situasjon er The White Lion

 

Tusen takk! Det var det jeg trodde, men trengte en bekreftelse.

Lenke til kommentar

La menn være menn

 

241597_10152113718180235_1840622095_o.jpg

 

Noen som har tips til gode WvWvW servere?

 

Far Shiverpeaks :)

 

Nei, dårlig WvW der, ikke bare queue, er type 1 time queue men det er nu så.

 

Tredje dag på rad så fighter vi Vizunah Square (FR) og de eier så si alt, og Far Shiverpeaks folk er bare kids, de lærer og gjør ingenting, løper etter andre og huff nei, byttet server idag til noe annet, nok er nok.

 

>

 

Angående sikkerhet, først og fremst er det brukerfeil men Anet kunne hatt authdendicator, hvertfall mobil.

Lenke til kommentar

Vært uten konto nå siden Søndag, forsatt ikke et ord fra ticketen eg sendte inn til Support. Regner ikke med svar før neste uke, da selvsagt med en auto melding. Hvordan blir det egentlig hvis kontoen er 100% tapt, må jo ha en ny Serial Code da regner eg med, har jo tross alt betalt for spillet ulikt til alle hackerne.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe? Er på questen "Monkey Wrench" (Asura) og objective er "defeat the Inquest sentries". Jeg har drept alt og alle i to mils omkrets men objectivet vil ikke fullføres. Det er en Inquest Golemancer der som er grønn (altså ikke fiende) dette er vel feil? Er kanskje han jeg egentlig skal drepe, da? :S

Lenke til kommentar

Orwandel, du er ikke naken, når du kommer forbi tutorial så har alle på seg "by" klær. Ellers syns jeg at Sylvari er en kjempefin rase med mange muligheter for å endre utseende og leke med farger. Utrolig flott hvis du bruker litt tid på det.

 

Min var naken av en eller annen grunn. Kan ikke huske å ha tatt av klærne. Kanskje by-klærne ikke loadet? Uansett... Jada, det er absolutt positivt at de har sine egne arter istedet for f.eks. alver (selv om Sylvari utvilsomt har "alve-gener") og dverger (som jo var i GW1). Det eneste jeg var misfornøyd med var at jeg ikke fikk velge ører som ikke var freaky. Jeg har også litt problemer med å identifisere meg med en vandrende plante, så tror jeg foretrekker de mer menneskelignende artene.

 

Asura, derimot, misliker jeg sterkt!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe? Er på questen "Monkey Wrench" (Asura) og objective er "defeat the Inquest sentries". Jeg har drept alt og alle i to mils omkrets men objectivet vil ikke fullføres. Det er en Inquest Golemancer der som er grønn (altså ikke fiende) dette er vel feil? Er kanskje han jeg egentlig skal drepe, da? :S

 

http://www.youtube.com/watch?v=sKLUcEpDrLs

 

Nå er jeg piss lei av å bli satt i W3 med servere som er langt bedre på teamplay og har flere spillere. Noen som vet om anet har planer om å introdusere et "ranking"-system for servere?

 

Har hørt at serverne du spiller mot sirkulerer og balansen mellom de ulike serverene blir registrert. Så vil du etterhvert bli matchet opp mot de serverne som var mest like.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Asura, derimot, misliker jeg sterkt!

 

God ting vi alle ikke er like, personlig sett så liker jeg personligheten til Asura, men jeg er ikke akkurat av den typen som spiller "småfolk"

 

Og til Sylvari: ja du starter naken etter "intro questet" fordi du mer eller mindre "fødes" etter den scenen og er da dermed svært så svært naken, bortsett fra byklær men det må du bytte til....og ja, du får starter settet med klær i første del av story questet etter det så det er ikke så mye å beskymre seg for.

Lenke til kommentar

Asura, derimot, misliker jeg sterkt!

 

God ting vi alle ikke er like, personlig sett så liker jeg personligheten til Asura, men jeg er ikke akkurat av den typen som spiller "småfolk"

 

Og til Sylvari: ja du starter naken etter "intro questet" fordi du mer eller mindre "fødes" etter den scenen og er da dermed svært så svært naken, bortsett fra byklær men det må du bytte til....og ja, du får starter settet med klær i første del av story questet etter det så det er ikke så mye å beskymre seg for.

 

Det var det jeg mente. :) Jeg syns Sylvari er så flotte "nakne" og med tatoveringer at det føles litt unaturlig å gå med en rustning. :nei: Lagde en utrolig pen Avatar lignende Sylvari.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...