Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen DC her, har spilt siden kl 15.00.

 

Akinakes, Norge komemr opp automatisk hos meg, ikke noe problem.

 

Orwandel, du er ikke naken, når du kommer forbi tutorial så har alle på seg "by" klær. Ellers syns jeg at Sylvari er en kjempefin rase med mange muligheter for å endre utseende og leke med farger. Utrolig flott hvis du bruker litt tid på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål vedrørende å gi navn til karakterer og litt engelsk gramatikk. :) Jeg liker å kalle mine karakterer for noe som gjennspeiler egenskaper ved karakteren slik at jeg kan litt rollespille. Det jeg lurer på er hva er mest riktig å bruke:

 

Feks. White Lion eller The White Lion. Dvs er det feil å bruke The foran navnet? eller er begge alternativene riktig? Det går på om han vil ha med bestemt form eller ikke, ikke sant?

Lenke til kommentar

Oh hoy ser ut som jeg har en venn i kina som vil låne gw2 kontoen min :p

 

a log-in attempt from the following location is currently awaiting your authorization

adress 1.26.181.216

city beijing

region 22

country cn

 

Acess denied mister, undrer på hvordan de kom fram til login infoen i og med at epost kontoen ikke er brukt til noe annet og pc`n er secure om det ikke er en phising mail samme som med diablo 3 account noticene som jeg får i spam filteret som er moro siden jeg ikke eier spillet :D

Lenke til kommentar

Oh hoy ser ut som jeg har en venn i kina som vil låne gw2 kontoen min :p

 

a log-in attempt from the following location is currently awaiting your authorization

adress 1.26.181.216

city beijing

region 22

country cn

 

Acess denied mister, undrer på hvordan de kom fram til login infoen i og med at epost kontoen ikke er brukt til noe annet og pc`n er secure om det ikke er en phising mail samme som med diablo 3 account noticene som jeg får i spam filteret som er moro siden jeg ikke eier spillet :D

 

 

Jeg har en kineser som driver å farmer med kontoen min nå, jeg. Han har skaffet noen levler, så det er egentilg helt greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...