Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De av dere som har spilt både WoW og Rift, hvordan er GW2 i forhold til disse to?

Jeg har fått med meg at de ikke kan sammenlignes og alt det der, men det jeg tenker på er ting som

gameplay, interface, class system etc. Selvfølgelig endgame også, det var grunnen til at jeg sluttet med Rift.

 

Har en del kompiser som har begynt med dette spillet, og har tenkt litt på det selv i det siste.

Føler meg egentlig ganske ferdig med MMO, men men :p

Lenke til kommentar

De av dere som har spilt både WoW og Rift, hvordan er GW2 i forhold til disse to?

Jeg har fått med meg at de ikke kan sammenlignes og alt det der, men det jeg tenker på er ting som

gameplay, interface, class system etc. Selvfølgelig endgame også, det var grunnen til at jeg sluttet med Rift.

 

Har en del kompiser som har begynt med dette spillet, og har tenkt litt på det selv i det siste.

Føler meg egentlig ganske ferdig med MMO, men men :p

 

Han svarer på dine spørsmål

 

Lenke til kommentar

De av dere som har spilt både WoW og Rift, hvordan er GW2 i forhold til disse to?

Jeg har fått med meg at de ikke kan sammenlignes og alt det der, men det jeg tenker på er ting som

gameplay, interface, class system etc. Selvfølgelig endgame også, det var grunnen til at jeg sluttet med Rift.

 

Har en del kompiser som har begynt med dette spillet, og har tenkt litt på det selv i det siste.

Føler meg egentlig ganske ferdig med MMO, men men :p

 

Er ikke flink til å skrive slike ting MEN kan si løp og kjøp vertfall!:p

Jeg har spilt wow og Rift(mest rift) også jeg sluttet med rift pga endgame(bare dungeons).

endgamecontent som jeg kommer på.

1. wvw, stoooooooooore pvp kamper

2. structured pvp som er "vanlige" pvp kamper

3. oppnå 100% på alle områder. Det er faktisk kjekt selv om man er i lvl 80 i en 20 sone pga nedskalering av lvl.

4. world events som er på hvert eneste kart(tror jeg). som feks en stoooooooor drage som kreves 20+ mann for å drepe.

5. dungeons

 

en annen god grunn til å bare kjøpe det med en gang er jo at det faktisk er gratis:D

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt dette med våpen. Jeg f. eks. som er Necromancer har valgt å bruke scepter i main hand og dagger i off hand. Hvor og når får jeg bedre scepters/daggers? Ved å kjøpe fra merchants på steder hvor monstrene er høyere level? Som quest rewards? Finnes det noen liste over våpen og hvor man får de/finner de? Eller heter alle våpnene bare "Scepter", "Dagger", "Bow" osv. bare at de har høyere level req. og bedre stats?

 

Og er det vanlig å ikke ha noe å gjøre, på en måte? Jeg er level 13 og har gjort alt som er i lvl 1-15 provinsen, men er ikke sterk nok til å begynne med heart-quests i lvl 15-25 stedet. Hva skal jeg gjøre da liksom? o.O

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt dette med våpen. Jeg f. eks. som er Necromancer har valgt å bruke scepter i main hand og dagger i off hand. Hvor og når får jeg bedre scepters/daggers? Ved å kjøpe fra merchants på steder hvor monstrene er høyere level? Som quest rewards? Finnes det noen liste over våpen og hvor man får de/finner de? Eller heter alle våpnene bare "Scepter", "Dagger", "Bow" osv. bare at de har høyere level req. og bedre stats?

 

Og er det vanlig å ikke ha noe å gjøre, på en måte? Jeg er level 13 og har gjort alt som er i lvl 1-15 provinsen, men er ikke sterk nok til å begynne med heart-quests i lvl 15-25 stedet. Hva skal jeg gjøre da liksom? o.O

Nye våpen har droppa for meg med jevne mellomrom/personal story quest reward.

 

Har du gjort personal storyline? Har du gjort events du har sett? Har du gjort start-provinsen/1-15 provinsen for en annen rase? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...