Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gliders vil gjøre det altfor lett å fly utenfor kartenes grenser og jumpingpuzzels er heller ikke designet som "flyingpuzzels".

 

Btw: Guild Wars 2 er nå GRATIS! 

Og det er ikke bare en demoversjon, men HELE spillet. Alle levels, alle maps, alle raser, tilogmed PvP og WvWvW (ved level 60)!

Det har vært problemer med juks, sabotasje, trolling og spionasje i WvWvW før, men det blir bagateller i forhold til hva som kan skje når alle kan lage så mange gratis kontoer de vil på alle serverene.

Lenke til kommentar

Btw: Guild Wars 2 er nå GRATIS! 

Og det er ikke bare en demoversjon, men HELE spillet. Alle levels, alle maps, alle raser, tilogmed PvP og WvWvW (ved level 60)!

Det har vært problemer med juks, sabotasje, trolling og spionasje i WvWvW før, men det blir bagateller i forhold til hva som kan skje når alle kan lage så mange gratis kontoer de vil på alle serverene.

 

Free 2 Play  er jo vel og bra men med mye restriksjoner er det vel heller designet for Free 2 Try, vil jeg nå si. For mange QoL endringer man går glipp av for å være en aktiv GW2 spiller. Men definitivt veldig bra at de gjør dette. :)

Mye av det samme som at man ikke kan kjøpe core gamet lenger via nettsidene, bare Heart of Thornes. Så enten er du F2P eller HoT.

 

Spionasje har vel ikke så mye å si i de nye borderland'sene som kommer, hvor tårn for radarer på en upgrade. Men kjipt med juks ja, kommer nok til å se flere juksere løpe rundt.

 

Om det er nye norske folk som leser dette og vil ha andre norske folk å spille aktivt med, så send en PM / Mail til Fnix in-game.

Vi er over 150 norske med en veldig aktiv guild. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ja du sier noe der, virker nå som de fleste så langt er ganske positive over denne ekspansjons pakken, selv om det er noen klager på ting som ikke fungerer helt, men det blir vel fikset. Uansett nå er vel WoW fortsatt litt "større" enn hva Guild Wars 2 er.

 

Nå har ikke jeg spilt spillet på lenge, men virker som det fortsatt er god aktivitet på Far Shiverpeaks, selv i NoX, med en god del norske.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så har vel ikke server så veldig mye å si lenger, om jeg har forstått riktig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Dere glemmer at WoW er mainstream, mens GW2 er litt mer nisje. Dermed er det mange flere som vil lese om WoW enn GW2, derfor får WoW mye mer oppmerksomhet. Dette igjen gir gamer.no mer penger i kassen via reklame osv. Enkel logikk, i grunnen. Er samme grunn hvorfor spill til 3DS knapt blir nevnt, med mindre det en sjelden gang er en svært hypet stortittel, og da som regel Mario eller Zelda.

 

Startet en av de nye klassene for å teste spillet igjen, men har ikke hatt tid eller interesse til å sette meg inn i det igjen ennå. Er for mye annet å drive på med. Guitar Hero, Rock Band, Assassin's Creed, Marvel Heroes, Uncharted 1- 3, Transformers, you name it. Og snart kommer jo Fallout 4 og Tomb Raider. Hvordan få tid til alt sammen? :(

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Fikk plutselig lyst til å spille GW2 igjen etter noen år med fravær. Kjøpte dlc opplegget og fikk en lvl 80 boost ting inkludert, så brukte den på en ny necromancer. Da er spørsmålet, hva gjør jeg nå? Trenger hero points for å bruke reaper skills, og jeg har ingen anelse hvordan jeg får dette. Og gear, hva er det jeg bør farme etter?

 

Vil mest spille wvw, både solo roaming og zerging. Regner med at det er noe berserker stats som gjelder da?

Lenke til kommentar

Skal vel få med gear fra lvl 80 boost?

Hero points får du rundt om i verden ved å gjøre hero challenges (gamle skillpoints), skal være merket på kartet. De i Heart of Maguuma gir vel 10 pr, mens i Central Tyria får man vel 1 per.

Stats er vel berserker som gjelder, eventuelt booste med litt tough/vit om du føler at du dør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...