Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet blir jeg mer og mer hekta på! Grafikken, lydene, atmosfæren, effektene, damn så flott det er!

Kjøpte meg Razer NAGA 2012 Gaming Mouse bare for Guild Wars 2. MMO gaming for min del fikk en ny dimensjon med denne musa!

 

Har fire karakterer i Guild Wars 2

Elementalist (Human): Name: Zenamorph, Level 27

Thief (Human): Raven Of Nightwood, Level 14

Guardian (Human): Lord Tom, Level 15

Necromancer (Sylvari): Shadow Tom, Level 9

Server: Ring Of Fire

Guilden min heter Great Tyria Legion

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Dette spillet blir jeg mer og mer hekta på! Grafikken, lydene, atmosfæren, effektene, damn så flott det er!

Kjøpte meg Razer NAGA 2012 Gaming Mouse bare for Guild Wars 2. MMO gaming for min del fikk en ny dimensjon med denne musa!

 

Har fire karakterer i Guild Wars 2

Elementalist (Human): Name: Zenamorph, Level 27

Thief (Human): Raven Of Nightwood, Level 14

Guardian (Human): Lord Tom, Level 15

Necromancer (Sylvari): Shadow Tom, Level 9

Server: Ring Of Fire

Guilden min heter Great Tyria Legion

 

Tror jeg har sett elementalisten springe rundt :-) ihvertfall sett noen fra den guilden, men mulig det er mange i den.. du får hilse hvis du ser meg, Flam Fairytales - Sylvari warrior :)

Lenke til kommentar

Jeg er altfor mye hekta og må redusere spillingen. Etter jobb går nesten all tiden på ettermiddagen og kvelden på spilling. Får heldigvis jogget og trent litt så jeg får litt frisk luft :)

 

Mine karakterer:

 

Beryan - Norn female ranger lvl 8

 

Banjo Bundi - Asura male mesmer lvl 7

 

Hugo Dantes - Asura male engi lvl 2

 

The Quiet Wolf - Human female thief lvl 7

 

Viserion The White - Human male warrior lvl 2

 

 

Spiller på Desolation og er Rank 22 i PvP

 

Ut og jogge nå :)

Endret av Dejan
Lenke til kommentar

Nå som jeg har kommet meg til level 15-25-steder har jeg begynt å mine Iron Ore. Men jeg kan ikke refine de fordi jeg ikke har crafting-skillen i level 75 enda.

 

Vil det si at jeg blir nødt til å dra tilbake til lvl 1-15-steder og lete etter Copper Ore så jeg får levla skillen min? Det er jo helt på trynet. Får jo heller aldri craftet eget armor eller våpen pga jeg alltid ligger langt bak i forhold til levelet på characteren min.

 

Er jo slik med alle mmoer så er ikke "helt på trynet" egentlig. bare slik det er. crafting er jo en slaks jobb så da må det faktisk litt "jobbing" til.

 

Dessuten er det jo faktisk 400 på cratinga vis jeg har forstått riktig, og det sier seg selv at når det er 80 character lvler mot 400 så tar det lengre tid. Men vett om mangen som får tinga de trenger av folk i guilden sin osv, så du kan jo kanskje sørre vis du har guild om de kan hjelpe deg?

ps: du kan jo feks kjøpe copper ore vis du vil lvl skillen uten noe særlig jobb.

 

Selv kjøper jeg copper ore, men undersøk først. Av og til er det faktisk billigere å kjøpe copper ignot enn hva det koster for 2 copper ore.

 

Jeg ser på det slik, den tiden jeg bruker på å springe rundt å "farme" copper kan jeg heller bruke på å levle og farme mobs. Derfor taper jeg heller ikke noe penger på dette. Eneste som er synd med crafting er at det faktisk ikke er mulig å tjene penger på dette da AH er overfylt av stuff til vendor pris.

 

Hadde ikke jeg vært så sta, hadde jeg droppet crafting og kjøpt gear. Men en gang crafter alltid crafter :)

Lenke til kommentar

Nja, nå får man jo mer exp av å først refine ore til ingots.

 

Ikke nødvenigvis. Jeg kjøpte vel 200 copper ore for å levle opp armor/weapon -smith. Tar ikke lang tid før copper ignot blir gråa ut.

 

Edit: Noen som veit om noen gode podcasts? Hører på Tales of tyria, GuildCast og stompcast, men hadde vært fint med noe mer. Veit om Build Cast men det er for det meste film og det funker dårlig når jeg er ute å går eller er på jobb.

 

Som guardian: Burde jeg gå for 125 healing eller 125 Vitality? Har under 11k HP og holder på med en Glass Tank build. Utenom heal og regen fra mace har jeg 3 heal og kjører Cleric amulet for å buffe heal. Men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg har mest nytte av, mer hp eller mer healing.

 

Sliter litt mot warrior glass cannon build som bruker 100 blades og CD, ellers har jeg god kontroll på det meste. Gjelder bare å bruke heal og block ofte og rett :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Underworld.

 

Ghostpaw - Level 28 Charr Warrior

Talathion - Level 26 Sylvari Thief

Thetra - Level 23 Norn Engineer

Koribanth - Level 23 Norn Guardian

Zipzi - Level 21 Asura Elementalist

Esmeralde - Level 20 Human Mesmer

Growk - Level 19 Charr Ranger

Korvenus - Level 20 Human Necromancer

 

Småhekta jeg? Neida :)

 

Har også seks character slots til, men ingen anelse om hva jeg skulle brukt dem til. Er visst ingen øvre grense for hvor mange man kan ha. Har begynt å kjøpe bank stash istedet nå, tenkte det var lurt å få slike ting unna tidlig, mens in-game gull var dyrt, og gems var billig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...