Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grinde events? Events er jo det spillet går ut på, blir som å si at man må grinde stjerner i Super Mario 64 for å komme til bossen:p Løp rundt i sonen du er i, bli med i forskjellige events, ikke forlat event-stedet med en gang det er ferdig, kan være flere tiers. Stikk til andre soner å levle litt der etc. Ha det gøy rett og slett.

Endret av carzas
Lenke til kommentar

Noen som vet om den siste Nvidia oppdateringen ga økt fps? Har en Macbrook Pro 13 2010 modell med Gt 320M og har frem til nå ikke vært særlig spillbart. Dersom oppdateringen gir en fps boost kan det være at jeg kan spille uten lagg og derfor begynne igjen. Orket rett og slett ikke å spille på det aller laveste og forsatt slite med konstant lag.

Lenke til kommentar

Grinde events? Events er jo det spillet går ut på, blir som å si at man må grinde stjerner i Super Mario 64 for å komme til bossen:p Løp rundt i sonen du er i, bli med i forskjellige events, ikke forlat event-stedet med en gang det er ferdig, kan være flere tiers. Stikk til andre soner å levle litt der etc. Ha det gøy rett og slett.

 

Du må grinde stjerner for å komme til bossen i Super Mario 64 ;)

Lenke til kommentar

Nå som jeg har kommet meg til level 15-25-steder har jeg begynt å mine Iron Ore. Men jeg kan ikke refine de fordi jeg ikke har crafting-skillen i level 75 enda.

 

Vil det si at jeg blir nødt til å dra tilbake til lvl 1-15-steder og lete etter Copper Ore så jeg får levla skillen min? Det er jo helt på trynet. Får jo heller aldri craftet eget armor eller våpen pga jeg alltid ligger langt bak i forhold til levelet på characteren min.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Nå som jeg har kommet meg til level 15-25-steder har jeg begynt å mine Iron Ore. Men jeg kan ikke refine de fordi jeg ikke har crafting-skillen i level 75 enda.

 

Vil det si at jeg blir nødt til å dra tilbake til lvl 1-15-steder og lete etter Copper Ore så jeg får levla skillen min? Det er jo helt på trynet. Får jo heller aldri craftet eget armor eller våpen pga jeg alltid ligger langt bak i forhold til levelet på characteren min.

 

Er jo slik med alle mmoer så er ikke "helt på trynet" egentlig. bare slik det er. crafting er jo en slaks jobb så da må det faktisk litt "jobbing" til.

 

Dessuten er det jo faktisk 400 på cratinga vis jeg har forstått riktig, og det sier seg selv at når det er 80 character lvler mot 400 så tar det lengre tid. Men vett om mangen som får tinga de trenger av folk i guilden sin osv, så du kan jo kanskje sørre vis du har guild om de kan hjelpe deg?

ps: du kan jo feks kjøpe copper ore vis du vil lvl skillen uten noe særlig jobb.

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Faen heller, hvorfor i helvette trenger de å ha achievements på pvp jumping puzzlene hadde vært nok med chest der, om de absolutt skulle ha dem der så sette opp en portal som kan cappes av et team.

Jeg er av typen som tenker "gotta catch them all" når det kommer til achievements men de i pvp områdene er jo klin umulig med pre purbertale unger som sitte med en boner for at de kan vente ved slutten av puzzelet å ganke alt de kommer over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...