Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

4107341a628584a024a17104fce2313b.jpeg

 

# Pub:NCsoft

# Genre: Fantasy

# Status:Development

# Dev:Arena Net

# Fee:Free

# Release:Unknown

 

www.guildwars2.com

 

*Guild Wars 2 - Manifesto trailer

 

*Guild Wars 2 - Demo (gameplay)

 

Siste linken er ganske fersk, en av de første gameplay vi har sett så langt!

 

Er ikke altfor mye info om spillet enda, finnes enn del på http://guildwars2.com og http://feature.mmosite.com/gw2/ for de som er interessert.

 

 

Har dere tenkt å teste dette når det kjem ut, er gratis (ingen fee) som vi vet, akkurat som Guild Wars 1 som vi husker noen år tilbake, eller det finnes jo enda men er så si dødt ut.

 

Diskuter!

 

EDIT!

 

&--#62;&--#62;&--#62;&--#62;

 

Sjekk ut www.guildwars2.no - definitivt største fanside for norske GW2 fans!

Endret av nagina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette spillet gleder jeg meg til. Har logga maangen timer på 1`ern :)

Husker min første Fow armor :) dette var tider.

Mener jeg spilte med deg Nagina (tools? var det??) for mangen år siden på dette.

Fikk nesten lyst å installere igjen for å sjekke hvordan det ser ut :)

Jaja.. må nok få dette i hus når det kommer.

Lenke til kommentar

Ingen over? Ingen under, mener du vel? :p Det tok fem minutter (seriøst!) før jeg hadde første idiot på Ignore-listen min. Ti minutter etter start var andre person der. Et kvarter etter var jeg ute i ødemarken helt alene pga instancene. Skal sikkert på prøvde GW2, men vi får se. Akkurat nå går det i Draon Quest IX. Har klokket inn hundre timer, så går for to hundre. :p (og neste flake tequila.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ingen over? Ingen under, mener du vel? :p Det tok fem minutter (seriøst!) før jeg hadde første idiot på Ignore-listen min. Ti minutter etter start var andre person der. Et kvarter etter var jeg ute i ødemarken helt alene pga instancene. Skal sikkert på prøvde GW2, men vi får se. Akkurat nå går det i Draon Quest IX. Har klokket inn hundre timer, så går for to hundre. :p (og neste flake tequila.)

 

Sikker på at det ikke er du som tåler for lite før du putter folk på ignore ?

 

Det lille jeg har sett av spillet lover i alle fall bra. På tide at noen prøver å viderutvikle mmo sjangeren. Blir en meget spennende tittel å følge med på.

Lenke til kommentar

Jeg tåler ikke at vilt fremmede folk begyner å trakassere meg bokstavelig talt to minutter etter at jeg har logget inn. Men det gjør vel du?

 

Er jo vel bare å ignorere de? uten å måtte legge de på listen med mindre de spammer deg. Du vil alltid møte på idioter uansett hvilket spill du spiller. Men ja virker som du ikke tåler noe som helst for å si det sånn, å basere et spill utifra folk som du møter blir jo bare dumt.

Lenke til kommentar

Fjotten som prøvde å trakassere meg var bare en av mange, dessverre. Ja, jeg ignorerte dem, men det ødelegger en del av spillet. Jeg baserer selvsagt ikke spillet på spillerne, men hele communityet er svært viktig i et MMO. Mange spill som Everquest 2, Vanguard og Lord of the Rings Online har stort sett et modent community og "voksne" spillere, noe som øker kvaliteten betraktelig i forhold til spill som har et umodent community. Vil du helst sitte på bussen sammen med folk på din egen alder som kan oppføre seg eller sammen med en gjeng umodne drittunger som insisterer på å ødelegge alt for alle? Lett valg, og det samme gjelder i spill. ;)

 

Edit: Første gang jeg spilte Heroes of Newert tok jeg meg god tid, gjorde meg kjent med karakteren, utforsket brettet og så videre, men da tok det ikke lang tid før jeg ble kalt noob og ble sparket ut. Hvorfor skal jeg da gidde spille videre?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

dette spillet gleder jeg meg til. Har logga maangen timer på 1`ern :)

Husker min første Fow armor :) dette var tider.

Mener jeg spilte med deg Nagina (tools? var det??) for mangen år siden på dette.

Fikk nesten lyst å installere igjen for å sjekke hvordan det ser ut :)

Jaja.. må nok få dette i hus når det kommer.

 

Stemmer nok, husker nok ikke så mange norske bortsett fra noen, navnet var nagina tools ja :p

 

Dessuten så er GuildWars CO-RPG, og angående idioter in-game, de finnes overalt og GW er langt i fra det verste, tester du WOW eksempel, der er det bare for mange av disse =)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Husker også Tools fra back in the days. Aldri spilt med deg, men husker jeg så noen youtube videoer. Innstallerte selv GW her om dagen. Litt rart å være tilbake. Spillet holder seg faktisk bra, men jeg hadde skikkelig dårlig connection, typ 2-300ms. Lurer på hva det kommer av. Var ikke spesielt folksomt, spesielt ikke i prophecies land. Droknar var helt dødt. Tror jeg var den eneste som løp rundt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...