Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige ticket? Når i allverden sendte du den da, har ikke opplevd at noen ticket eller mail til Blizzard de siste årene om det så har vært til World of Warcraft, Starcraft II eller Diablo 3 (ja selv midt oppi launch helvete) ta lengre enn toppen ett døgn, litt avhengig av nårtid på døgnet du sender inn naturligvis.

 

18/8/2012, altså under en måned siden. Fikk svar 47 timer senere, og da var det auto-reply.

 

 

Trailer releast også!

http://www.youtube.com/watch?v=o4R5Q0ZOTa8

 

Og de har åpnet for kjøp fra siden igjen! Mye som skjer i dag gitt.

Endret av carzas
Lenke til kommentar

Da har det gått 30 timer, ingen svar fra Support enda angående at kontoen er blitt hacket. Leser jo at flere som har blitt hacket ikke får svar før etter 6-7 dager. ALTFOR dårlig, skal ikke ta så lang tid. Om det er så utrolig mange som har blitt hakcet får de sette flere person eller ansatte flere som arbeider med akkurat dette problemet. Regner med de kan skaffe midlene til det etter å ha solgt mange mill kopier av spillet.

Du har aldri spilt mmo-spill rundt launch tider før eller? ;o

 

Nei faktisk ikke, kjøper sjeldent MMO spill men dette virket og føles til annerledes ut, et langt mer MMO av min type dette. Nå forvente eg ikke svar med en gang fra dette. Men at folks ier de venter en uke er altfor lenge uansett hvilken kuneservice vi snakker om noe nesten alle må være enig med, må vel bare vente å se. Men om eg ikke har svar før helgen så kommer eg til å skrive inn en ny mail, og da i den eg allerede har lagt inn.

Lenke til kommentar

Litt synd at siste missionet i storylinen er som den er, de kunne så ha brukt mer tid på å faktisk lage en spenne kamp enn i stedet for

å ha en kjedelig versjon av deathwing fighten, laser fra airshippet ødelgger halepartiet å dragen faller men klamrer seg til en bygning hvor vi da setter oss i airship kanonene og fyrer av i et par min uten at dragen gjør en drit

Lenke til kommentar

Viss du spiller på Fissure of Woe, og har lyst å være med i en norsk guild, ta kontakt med meg :)

Søker seriøse spillere som er ute etter å oppleve og utforske PvE, samt PvP. Er en nyoppstartet guild, Vikings of Tyria, som har lyst å forme et hyggelig samfunn for å få hjelp og generelt være sosial i. Viss dette høres interessant ut, send en mail til Trevous Revenin! :)

Lenke til kommentar

Forrige ticket? Når i allverden sendte du den da, har ikke opplevd at noen ticket eller mail til Blizzard de siste årene om det så har vært til World of Warcraft, Starcraft II eller Diablo 3 (ja selv midt oppi launch helvete) ta lengre enn toppen ett døgn, litt avhengig av nårtid på døgnet du sender inn naturligvis.

 

18/8/2012, altså under en måned siden. Fikk svar 47 timer senere, og da var det auto-reply.

 

 

Trailer releast også!

http://www.youtube.com/watch?v=o4R5Q0ZOTa8

 

Og de har åpnet for kjøp fra siden igjen! Mye som skjer i dag gitt.

 

 

Hahaha.. elsker traileren. Når Blizzard postet WoW patch changes og Mist of Pandaria oppdateringer på GW2 forums (som er utrolig frekt), så er dette en mye mer stilfull respons fra ArenaNet. Uansett, vi spillere kan bare tjene på denne konkurransen.

Lenke til kommentar

Forrige ticket? Når i allverden sendte du den da, har ikke opplevd at noen ticket eller mail til Blizzard de siste årene om det så har vært til World of Warcraft, Starcraft II eller Diablo 3 (ja selv midt oppi launch helvete) ta lengre enn toppen ett døgn, litt avhengig av nårtid på døgnet du sender inn naturligvis.

 

18/8/2012, altså under en måned siden. Fikk svar 47 timer senere, og da var det auto-reply.

 

 

Trailer releast også!

http://www.youtube.com/watch?v=o4R5Q0ZOTa8

 

Og de har åpnet for kjøp fra siden igjen! Mye som skjer i dag gitt.

 

 

Hahaha.. elsker traileren. Når Blizzard postet WoW patch changes og Mist of Pandaria oppdateringer på GW2 forums (som er utrolig frekt), så er dette en mye mer stilfull respons fra ArenaNet. Uansett, vi spillere kan bare tjene på denne konkurransen.

 

ja men er typisk wow(tenker ikke på fansen) bare på penger:( desverre! men de har sagt det selv!)

Lenke til kommentar

Hahaha.. elsker traileren. Når Blizzard postet WoW patch changes og Mist of Pandaria oppdateringer på GW2 forums (som er utrolig frekt), så er dette en mye mer stilfull respons fra ArenaNet. Uansett, vi spillere kan bare tjene på denne konkurransen.

 

URL til forumposten?

 

På Guild Wars 2 Guru som er den største uofisielle nettsiden om GW. Siden har eksistert siden lanseringen av GW1 for 7år siden.

 

http://www.guildwars2guru.com/news/page__st__20/

 

På side 3 nederst.

Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke, kjøper sjeldent MMO spill men dette virket og føles til annerledes ut, et langt mer MMO av min type dette. Nå forvente eg ikke svar med en gang fra dette. Men at folks ier de venter en uke er altfor lenge uansett hvilken kuneservice vi snakker om noe nesten alle må være enig med, må vel bare vente å se. Men om eg ikke har svar før helgen så kommer eg til å skrive inn en ny mail, og da i den eg allerede har lagt inn.

Da er dette antakeligvis sjokkerende for deg; ved launch-tider er det stort sett alltid et massivt trøkk på kundesupport. Leste nylig en artikkel hvor det stod at de regna med at rundt 11k accounts var blitt hacka. Så kan du legge til supporttickets om alt annet oppå det tallet. Fullt forståelig at det da vil ta tid å få svar fra kundeservice.

Forøvrig er det ikke "barebare" å hyre inn masse folk til kundeservice. De må få opplæring som alle andre i systemene, reglene og hva de kan/kan ikke gjøre.

Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke, kjøper sjeldent MMO spill men dette virket og føles til annerledes ut, et langt mer MMO av min type dette. Nå forvente eg ikke svar med en gang fra dette. Men at folks ier de venter en uke er altfor lenge uansett hvilken kuneservice vi snakker om noe nesten alle må være enig med, må vel bare vente å se. Men om eg ikke har svar før helgen så kommer eg til å skrive inn en ny mail, og da i den eg allerede har lagt inn.

Da er dette antakeligvis sjokkerende for deg; ved launch-tider er det stort sett alltid et massivt trøkk på kundesupport. Leste nylig en artikkel hvor det stod at de regna med at rundt 11k accounts var blitt hacka. Så kan du legge til supporttickets om alt annet oppå det tallet. Fullt forståelig at det da vil ta tid å få svar fra kundeservice.

Forøvrig er det ikke "barebare" å hyre inn masse folk til kundeservice. De må få opplæring som alle andre i systemene, reglene og hva de kan/kan ikke gjøre.

 

Det er uuutrolig mange som lider av "forventningssyndrom". Vi er en generasjon som forventer at alt skal fikses for oss når noe går galt. Man må forstå at det ved launch vil oppstå slike problemer. De som ikke skjønner det har enten aldri spilt ved en MMO launch før, eller har utrolig dårlig og selektiv hukommelse. Dessuten har jo ikke GW2 abbonoment - man betaler altså ikke for 24/7 kundesupport. Men selv Blizzard med sitt enorme apparat blir nedlesset ved diverse 'launcher'.

 

Men det som irriterte meg mest med disse personene som ble hacket var hvordan de klagde på Facebook og hevdet det var Arena sin skyld. Det var da vitterlig ikke Arena som ble hacket. Én kar sa til meg at han hadde fire passord bare for å logge seg på PC'en sin, og kalte med noob ansikt til ansikt i kommentarfeltet igjen og igjen. Spiller jo null rolle hvor mange passord du har på Windowsen din. Slik keylogging fungerer så er det jo personen selv som kompromitterer sin egen konto ved å installere eller klikke på noe. Og altså forbigå alle påloggingspassord... skjønner ikke hva det skulle ha med saken å gjøre uansett.

 

Disse folkene ble hacket lenge før Guild Wars 2 launchen. Mange av dem bruker de samme brukernavn og passord med flere MMO'er. Og mange kontoer blir overvåket av botter i lang tid for å speide etter verdifulle ting fordi de tar betalt for å levere varene på kort tid, og da unngår de lettere å bli tatt av kundeservice som overvåker botter og hackere.

 

En annen kronidiot som stadig klaget viste seg å ha skrevet sin egen epost addresse feil to ganger når han registrerte spillet. Og det skulle liksom være Arena sin skyld. Kanskje han kunne skrevet den riktig hvis de ha TRE bekreftelsesfelt? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke, kjøper sjeldent MMO spill men dette virket og føles til annerledes ut, et langt mer MMO av min type dette. Nå forvente eg ikke svar med en gang fra dette. Men at folks ier de venter en uke er altfor lenge uansett hvilken kuneservice vi snakker om noe nesten alle må være enig med, må vel bare vente å se. Men om eg ikke har svar før helgen så kommer eg til å skrive inn en ny mail, og da i den eg allerede har lagt inn.

Da er dette antakeligvis sjokkerende for deg; ved launch-tider er det stort sett alltid et massivt trøkk på kundesupport. Leste nylig en artikkel hvor det stod at de regna med at rundt 11k accounts var blitt hacka. Så kan du legge til supporttickets om alt annet oppå det tallet. Fullt forståelig at det da vil ta tid å få svar fra kundeservice.

Forøvrig er det ikke "barebare" å hyre inn masse folk til kundeservice. De må få opplæring som alle andre i systemene, reglene og hva de kan/kan ikke gjøre.

 

Leste nå at det er over 20 000 kontoer som er blitt hacket. Og tallet forsette å stige, kan umulig være bra for GW2 som selskap at dette bare stige, må jo være en ting de burde beskyrme seg over vil eg tro.

Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke, kjøper sjeldent MMO spill men dette virket og føles til annerledes ut, et langt mer MMO av min type dette. Nå forvente eg ikke svar med en gang fra dette. Men at folks ier de venter en uke er altfor lenge uansett hvilken kuneservice vi snakker om noe nesten alle må være enig med, må vel bare vente å se. Men om eg ikke har svar før helgen så kommer eg til å skrive inn en ny mail, og da i den eg allerede har lagt inn.

Da er dette antakeligvis sjokkerende for deg; ved launch-tider er det stort sett alltid et massivt trøkk på kundesupport. Leste nylig en artikkel hvor det stod at de regna med at rundt 11k accounts var blitt hacka. Så kan du legge til supporttickets om alt annet oppå det tallet. Fullt forståelig at det da vil ta tid å få svar fra kundeservice.

Forøvrig er det ikke "barebare" å hyre inn masse folk til kundeservice. De må få opplæring som alle andre i systemene, reglene og hva de kan/kan ikke gjøre.

 

Det er uuutrolig mange som lider av "forventningssyndrom". Vi er en generasjon som forventer at alt skal fikses for oss når noe går galt. Man må forstå at det ved launch vil oppstå slike problemer. De som ikke skjønner det har enten aldri spilt ved en MMO launch før, eller har utrolig dårlig og selektiv hukommelse. Dessuten har jo ikke GW2 abbonoment - man betaler altså ikke for 24/7 kundesupport. Men selv Blizzard med sitt enorme apparat blir nedlesset ved diverse 'launcher'.

 

Men det som irriterte meg mest med disse personene som ble hacket var hvordan de klagde på Facebook og hevdet det var Arena sin skyld. Det var da vitterlig ikke Arena som ble hacket. Én kar sa til meg at han hadde fire passord bare for å logge seg på PC'en sin, og kalte med noob ansikt til ansikt i kommentarfeltet igjen og igjen. Spiller jo null rolle hvor mange passord du har på Windowsen din. Slik keylogging fungerer så er det jo personen selv som kompromitterer sin egen konto ved å installere eller klikke på noe. Og altså forbigå alle påloggingspassord... skjønner ikke hva det skulle ha med saken å gjøre uansett.

 

Disse folkene ble hacket lenge før Guild Wars 2 launchen. Mange av dem bruker de samme brukernavn og passord med flere MMO'er. Og mange kontoer blir overvåket av botter i lang tid for å speide etter verdifulle ting fordi de tar betalt for å levere varene på kort tid, og da unngår de lettere å bli tatt av kundeservice som overvåker botter og hackere.

 

En annen kronidiot som stadig klaget viste seg å ha skrevet sin egen epost addresse feil to ganger når han registrerte spillet. Og det skulle liksom være Arena sin skyld. Kanskje han kunne skrevet den riktig hvis de ha TRE bekreftelsesfelt? :)

 

Om dette var siktet til meg, så får eg vel svare. Har vel allerede skrevet at eg ikke forventer svar på dagen, men en uke for å så få beskjed om kanskje gi mer info, og da vente enda en uke for å få enda et svar. Skulle fan ikke forundre meg at dette som kommer til å skje, desverre er eg en person som alltid tenker det værste fordi da er fallhøyden mye lavere enn å tenke postivt. Enkelt å greit, og det funker :) . Så forventninger mine nå er egentlig at eg aldri ser noe mer til den kontoen så blir eg overrasket om eg får den tilbake, om eg får den tilbake blir eg garantert hacket etter noen dager igjen. Men som sagt får se hva som skjer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...