Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Kunder på jobben din... Kan jeg skrive om meg selv på jobben min? Trodde vi hadde en booking 20-22, skrev lapp på døra om lukket arrangement og alt. Vi stenger 22 til vanlig, så det var jo helt innafor og helt normalt.

 

Så spurte en av medeierne i bedriften om det var 20-22 eller 22-00, for det sto 22-00 i mailen.

 

Oops, 2t ekstra arbeid på meg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til oppdatering fikk han svar på SMS og ble bedt dra til helvetr og mente han hadde all rett til å knuse mobilen hans for de ødela bilen hans.

 

Tror egentlig det er et svindelforsøk, bare at i norsk lov og rett har det virket mot sin hensikt at han sa ifra dagen før... Da visste han om det :)

 Def. et svindelforsøk.   Reglene står tross alt svart på hvit klistret ved siden av vaskemaskinen. OG der står det tydelig at det uansett er kunden sitt ansvar hvis bilen blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ man skrive ut kvittering i 2019? Det er så idiotisk, nå har butikker rundt om nettopp fått systemer der det er valgfritt. Sparer penger og miljø. Så kommer AS Norge inn "NEI HER SKAL DET IKKE SPARES!!!!111!!!!11"

 

Jævla kasselov, noen få svindler, og resten får straffen. Tro om det kan regnes som kollektiv avstraffelse av alle bedriftseiere at de gjør dette? Melde inn regjeringa til menneskerettighetsdomstolen :lol:

 

Må vel bite det i meg og øke størrelsen på søppelposen bak disken betraktelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ man skrive ut kvittering i 2019? Det er så idiotisk, nå har butikker rundt om nettopp fått systemer der det er valgfritt. Sparer penger og miljø. Så kommer AS Norge inn "NEI HER SKAL DET IKKE SPARES!!!!111!!!!11"

 

Jævla kasselov, noen få svindler, og resten får straffen. Tro om det kan regnes som kollektiv avstraffelse av alle bedriftseiere at de gjør dette? Melde inn regjeringa til menneskerettighetsdomstolen :lol:

 

Må vel bite det i meg og øke størrelsen på søppelposen bak disken betraktelig!

Hvordan stopper det egentlig svindel?

 

>Selg dop

>Åpne Kebabsjappe AS

>Kjør tilbud på kebab til 45kr

>Trykk inn x antall salg i kassa med kontant betaling

>Profitt???

Lenke til kommentar

Kjør heller bilpleie. Da får du tatt flere tusen inn på en gang med særdeles lave utgifter.

Har vel vært både en del bilpleie sjapper og en del kebabsjapper som har blitt tatt for akkurat dette, men så er ikke alle like smarte da, når du kjører rundt i en Lambo og alt du eier er en liten bilpleie sjappe så er det vel ingen overraskelse for noen at det er noe shady der.

Lenke til kommentar

Bare smågutter som bruker bilpleie og kebabsjapper til hvitvasking.

 

De store går nok bare direkte i banken, rett og slett. De fleste internasjonale bankene tjener helt vanvittige summer på at narkotika er ulovlig. Og blir de tatt får de bare en smekk på hånda av myndighetene.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...