Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg dro på polet på 20-års dagen min for å kjøpe sprit. Ble ikke engang spurt om legg.

 

Men dette er godt over 10 år siden. Er nok strengere nå.

Spørs nok litt hva du kjøper og hvor mye.

 

Dro på polet noen uker etter jeg fylte 20,kjøpte en flaske med Whisky og noen dyre flasker sterkøl, ble ikke spurt om leg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje ikke helt riktig tråd... Men kjørte ut av parkeringsplassen ved et kjøpesenter, og ser en fyr står og skriker til ei som tigger. Rumensk. Jeg liker ikke tiggere jeg heller osv, men uansett hvor lite jeg liker noe eller noen står jeg ikke og ser på noen mishandles... Fyren hadde åpenbart problemer selv. Stoppa bilen og så på litt først før jeg gikk ut og ba han roe ned og spørre hva problemet er osv. Fyren ville ha henne ut av landet ditt og datt og var åpenbart ustabil... Pga en rumener ble fengslet for voldtekt her, som om hun som tigger hadde noe med det å gjøre. Det morsomste var jo at fyren selv var svensk og ikke da tilhørte dette landet som han ville ha dem ut av..? Ellers var det bare en haug med folk som stod og så på og snudde seg, mens jeg var den eneste som gikk ut av bilen og gikk bort og venta til han forsvant

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om vedkommende bak disken lager ti burgere og ikke kjapt kan slå inn bensinen imellom så har jeg gjort det samme før...

Joda. Og når man får kontakt med vedkommende og sier ifra at man legger de der, så er det ikke noe problem. Problemet er de som bare sniker seg foran i køen og slenger den fra seg, uten et ord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel i stor grad i bruk på feks izettle terminaler, samt cola maskiner ol.

Alle terminaler som blir levert nå om dagen har kontaktløst, og de fleste bedrifter aktiverer dette. Ikke alle som bytter ut terminal bare.

 

Men da er hele poenget at man trykker på betal bak kassa så terminalen er aktiv og man bare holder kortet foran. Som på mccern er de veldig flink. Men på en Cirkel K stasjon her ser de bare dumt på meg til jeg setter inn kortet og da aktiverer de terminalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...