Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i kø i bilen min foran bilvasken. Sitter dog en eldre mann i bilen sin ved pumpa og virker nesten som han også stod i kø for bilvasken på en måte? Så jeg sitter i en slags moralsk dilemma. Skal jeg slippe han foran, eller skal jeg gå først?

 

Liksom, det blir som å stå ved isdisken/fryseren på Kiwi og si man står i kø...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt truet med juling et par ganger. Enkelte tar det veldig personlig når de ikke får mer å drikke, og kanskje særlig når de anser seg selv for å være edru og skjenkeberettiget siden de bare har tatt andre ting.

Jepp og noen ganger er de "compliant" og blir med ut... Så begynner de å true deg på livet fordi de ikke kommer inn igjen. :p Herlig jobb med herlige kunder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja! De er de beste. Når den det gjelder er enig i at det er på tide å ta kvelden, men så skal tjommien krangle.

Har hatt flere sånne. Som da makker tok med en ut(jeg passet døra og makker passet på inne) og kameraten hans kom til meg som ikke visste hva som hadde skjedd, og krevde forklaring. Endte med at jeg måtte fysisk fjerne han, fordi han stod helt oppi ansiktet mitt og var hissig. Mens han som i utgangspunktet ble tatt med ut bare sto og ventet utenfor uteserveringen.

Lenke til kommentar

Det har skjedd meg et par ganger at den drita fyren jeg nekter har tatt min side mot idiot-kompisen. Det kan være litt gøy.

Ja, det er alltid artig.

Hadde en gjeng innom gjevnlig. "Lederskikkelsen" i gjengen gikk stadig inn å "kjefta" på kompisene sine når de ikke hørte på oss.

"Hei, drit i å oppføre deg som en dust’a! Vaktene er venna våre!"

Like gøy hver gang, å se hvordan de nesten ble forlegne og skamma seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I lys av den oppblussede tråden om hvilke "dumme" ting kunder spør om: Har du noensinne møtt på en forhandler som later åpenlyst som om han har peiling? Eller tror DU ikke har peiling, og lyver så det renner deretter?

 

Et eksempel er da en av mine ekskolleger mente en Sandisk mp3-spiller burde fungere perfekt opp mot Mac... Uten å sjekke! Det endte som det måtte: Kunde hevde kjøp på grunnlag av feilinformasjon fra forhandler. Jeg ga han et klask på bakhodet, og vi snakket ikke mer om den saken.

 

 

PS! Kanskje en eller annen forhandler lærer noe av denne tråden?

 

Moderatormelding

 

Kunder på jobben din - diskusjonstråd

 

Det er selvsagt lov å kommentere kundehistorier i denne tråden, men for å unngå lange diskusjoner i denne tråden, kan man etterhvert benytte seg av ovennevnte tråd.

Quote, moderator, 25.07.2015.

 

Bilselgere er jo gjengangere i dette scenarioet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er sånn barn oppfører seg, så enten er det vel utagering eller så er det retardasjon. Uansett virker det uhøflig og veldig selvsentrert. Antall slike folk jeg har møtt på er vel ca 2 den tiden jeg stod bak disk. Husker jeg tenkte sånn som henne en gang når jeg var temmelig ung. At noen bare burde vite det automatisk, men det begynner å bli noen år siden for å si det sånn. Etterhvert som en utvikler theory of mind og utvikler seg så klarer en gjerne å se ting litt mer i perspektiv. Enkelte folk har bare ikke ressurser til å nå det steget av ulike grunner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Over en periode på flere måneder har jeg sendt flere henvendelser på forskjellige verksted/industribygninger til leie. 200kvm og 5-15.000kr I mnd som regel. Mange har samme megler. Vært på visning hos fler og bedt han holde et øye oppe hvis han finner noe som passer meg. Ser likevel det kommer nye I ny og ne lagt ut av han. En jeg kunne tatt over på dagen, men utleid.

 

Man skulle trodd en eiendomsmegler faktisk ville tatt kontakt når de finner noe interessant til meg..? De hadde tross alt fått leid ut ting fortere da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Over en periode på flere måneder har jeg sendt flere henvendelser på forskjellige verksted/industribygninger til leie. 200kvm og 5-15.000kr I mnd som regel. Mange har samme megler. Vært på visning hos fler og bedt han holde et øye oppe hvis han finner noe som passer meg. Ser likevel det kommer nye I ny og ne lagt ut av han. En jeg kunne tatt over på dagen, men utleid.

 

Man skulle trodd en eiendomsmegler faktisk ville tatt kontakt når de finner noe interessant til meg..? De hadde tross alt fått leid ut ting fortere da.

Mulig megler har flere som er interessert i omtrent det samme?

Lenke til kommentar

Ungdommer som ikke har med legitimasjon når de skal handle alkohol. Jeg spør om legg, og jeg får til svar: "Har ikke med, men jeg er 18 da".

Ja, det er du sikkert. Men alle bør skjønne at de skal kunne bevise det.

Sist jeg kjøpte cognac spurte han i kassa om jeg var eldre enn 23 tror jeg det var, ja sa jeg og fikk kjøpt uten å vise ID :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...