Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Brukt D3s - 50 k eksponeringer og uten kjente feil \ mangler. 16 - 17 000 en fornuftig sum?

 

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=57248232&searchclickthrough=true&searchQuery=nikon

 

Satt ned fra 15 til 14' i løpet av ettermiddagen.

 

Solgte min D3s med omtrent like mange eksponeringer (uten noen feil og mangler) for 18.000 for 1.5 år siden. Blir overrasket om du får 14.000 for det nå.

Lenke til kommentar

 

 

 

Brukt D3s - 50 k eksponeringer og uten kjente feil \ mangler. 16 - 17 000 en fornuftig sum?

 

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=57248232&searchclickthrough=true&searchQuery=nikon

 

Satt ned fra 15 til 14' i løpet av ettermiddagen.

 

Solgte min D3s med omtrent like mange eksponeringer (uten noen feil og mangler) for 18.000 for 1.5 år siden. Blir overrasket om du får 14.000 for det nå.

 

Følg linken, og bli overrasket. Det er fremdeles til salgs for 14 000,-

Lenke til kommentar

Hallo gutter.

 

Jeg trenger en kjapp oppdatering på kamerafronten da jeg ikke har drevet aktivt med foto på en stund. Siste kameraet mitt ble solgt i fjor vinter og da hadde ikke den vært brukt på flere måneder.

 

Skal ha meg en meget god "kompakt", da mener jeg god på høy ISO og god optikk. Den må også levere meget gode JPGer rett fra kameraet, jeg redigerer ikke og adobe etc har jeg ikke løst å starte med igjen.

 

Hva anbefales? Kan strekke meg til 15.000kr inkl. alt. Zoom ikke nødvendig.

 

Så at det var kommet en ny x100 og en ny rx200. Noe annet som er kommet de siste 18mnd.

 

btw; jeg er han knotten fra nord som var på København treffet med tomsi og trondster i 2011.

Grunnen til kamera kjøp er å ha noe som tar bedre bilder enn Nokia 1020'en min når guttongen kommer en gang i juni. Ingen hast ennå, hvis noe er på gang med nye modeller så kan jeg vente.

 

Takk for kjappe forslag og all hjelp :-)

Lenke til kommentar

 

Ingen hast ennå, hvis noe er på gang med nye modeller så kan jeg vente.

Det er forventet to nye modeller fra Canon utover, eksakt når de kommer vites ikke.

 

G17 er annonsert fra Canon

spesifikasjonene

  • PowerShot G17
  • 24-168mm
  • 7x Zoom
  • f/1.2 – f/2.0 Lens
  • DIGIC 6+
  • Larger Sensor
  • All Magnesium Body

Canon G3 x er også et kamera som er på veil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...