Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

 

Husker ikke helt hvilket firma det var, tror det var Apple. Uansett så ble det nevnt at en ny modell var på trappene og salget av utgående modell stagnerte helt og dertil radikalt børsfall.

 

Osborne er klassikeren, mulig det er det du tenker på, til og med fått en egen betegnelse: http://en.wikipedia.org/wiki/Osborne_effect

 

Forøvrig mange som mener prelansering ikke var den reelle (eneste) årsaken til at de gikk konk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Husker ikke helt hvilket firma det var, tror det var Apple. Uansett så ble det nevnt at en ny modell var på trappene og salget av utgående modell stagnerte helt og dertil radikalt børsfall.

 

Osborne er klassikeren, mulig det er det du tenker på, til og med fått en egen betegnelse: http://en.wikipedia.org/wiki/Osborne_effect

 

Forøvrig mange som mener prelansering ikke var den reelle (eneste) årsaken til at de gikk konk.

 

En produsent av lydkort havnet i den fella, de kom med en serie lydkort med outbreak bokser og toppmodellen som jeg mener het Layla kom såpass dårlig ut at måtte redesignes nesten helt fra bunn av og dette tok lang tid. En av løsningene var at de hadde en animert stripper kalt Layla på nettsiden i lengre tid...

Lenke til kommentar

Dustin Abbott har testet Rokinon 50mm f/1.4.

 

 

This lens has some challenges.

Pros
  • Excellent image quality
  • Beautiful, creamy bokeh and excellent drawing
  • Good contrast
  • Stellar build quality
  • Includes lens hood and protective pouch
  • Nicely damped and accurate focus ring
Cons
  • No autofocus
  • No electronic connection to the camera body (no EXIF or focus confirm)
  • Metering issues in Live View Manual Mode
  • Some chromatic aberrations
  • Same price as competitors with autofocus
Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er det noen steder som fremdeles har solformørkelsesbriller? Vet dere om det blir så mørkt at gatelysene slår seg på? Jeg har tenkt til å lage en timelapse, hadde vært evig kult om gatelys og lys inne i hus ble synlige. Lekte med tanken på å ha Operaen som motiv, men tror ikke jeg orker å dra meg inn til Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...