Noen som har kommet over noen gode tilbud på telefonen? Husker da S25 kom var det haugevis av veldig gode tilbud, f.eks da Elkjøp hadde 2 for 1....
Ser man får 30% på samsung.no med koden ENTERTHEGALAXY, da vil en s26+ 512mb komme på 12 593,00. Noen bedre?
Ønsker i utgangspunktet ikke å ha noe binding av noe slag, men er tilbudet godt nok vil jeg selvsagt vurdere dette.